تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۴۳۹۶۳۵
سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا استقلال با محمد نادری مذاکره کرده است یا خیر، گفت: با او مذاکراتی داشتیم، اما هنوز به نتیجه ای نرسیدیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمددى سرپرست باشگاه استقلال در خصوص وضعیت میلیچ گفت: میلیچ قبل از ورود من به باشگاه طی نامه‌ای درخواست فسخ قرارداد کرده بود و ما هم اعلام کردیم اگر دوستدار این است که دوباره در استقلال ادامه دهد، طی یک درخواست جدید به ما اعلام کند که فسخ منتفی است و من دوست دارم با این شرایط به استقلال بیایم. قرار است یک نامه به ما بدهد و ما هم برای آمدن او به ایران برنامه ریزی کنیم.
 
وی در خصوص اینکه شیخ دیاباته چه زمانی به ایران می‌آید، عنوان کرد: این بازیکن پرداختی صورت گرفته و تست کرونا هم داده و جوابش است. باید مجوز خروج از فرانسه را بگیرد و ما هم ویزایش را نهایی کرده‌ایم و فکر می کنم فردا یا پس فردا در ایران باشد.
 
سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا استقلال با محمد نادری مذاکره کرده است یا خیر، گفت: با او مذاکراتی داشتیم، اما هنوز به نتیجه ای نرسیدیم.
 
مددی در خصوص اینکه می‌گویند باید وضعیتش با پرسپولیس مشخص شود، تاکید کرد: او قرضی از یک باشگاه بلژیکی آمده بود و ما وضعیت او را از طریق این باشگاه بررسی می‌کنیم . این بازیکن دوست دارد که به استقلال بیاید و امیدوارم به نتیجه برسیم.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴