محمود خوردبین پیشکسوت با سابقه باشگاه پرسپولیس می‌گوید در جلسه روز دوشنبه با نمایندگان مجلس حضور داشته و آنها قول حمایت داده‌اند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمود خوردبین در گفت و گو با برنامه "ورزش ایران" رادیو ایران در خصوص جلسه مجلس شورای اسلامی با پیشکسوتان پرسپولیس گفت:به دعوت فراکسیون ورزش مجلس در مجلس حاضر شدیم و صحبت هایی کردیم برای کمک به پرسپولیس. هرکس سخن و عقایدش را گفت و یکی از حرف هایی که من زدم این بود که اولا مهمترین کار، رفتن به جام باشگاه های آسیا است و تیم باید برای فینال بازی ها تقویت شود. کوچکترین کار این است که بازیکنانی دارند می روند را نگذاریم بروند تا دست و بال مربی تیم باز شود برای اینکه تیم خوبی راهی مسابقات شود. آقای پروین هم در مورد سهام و این مسائل صحبت کردند. من مقداری زودتر رفتم ولی خداراشکر آقای مالکی رئیس جلسه بود و همه قول دادند تا به پرسپولیس کمک کنند.
 
وی در این خصوص که در جلسه اعلام کرده که دولت ردیف بودجه برای استقلال و پرسپولیس تعیین کند، تصریح کرد: تیم مال دولت است، اگر مال دولت نیست واگذارش کند به بخش خصوصی، اگر دولتی است که بودجه می خواهد.
 
خوردبین در پاسخ به این سوال که بهتر نبوده با وزیر ورزش و جوانان به جای مجلس صحبت کنند؟ گفت: این صحبت را مدیرعامل و هیات مدیره کردند و گفتند که این موضوع را به وزیر گفته اند و وزیر پاسخ داده خودتان بروید درآمدزایی کنید.
 
در این حین، مجری پرسید: وزیر چنین چیزی گفته؟ خوردبین پاسخ داد: بله وزیر گفته به لحاظ مالی ربطی به من ندارد و هیات مدیره هم گفته که وزارت ورزش 1 ریال هم کمک نکرده است. اما مجلسی ها قول همه چیز دادند.منبع/ورزش3





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲