تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۳۹۶۲۵
سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم مسئولان فدراسیون زودتر درمورد ادامه مسابقات لیگ برتر تصمیم گیری کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازرحمان محمدی راد در گفت و گو با خبرنگار درمورد شرایط تیم والیبال سپاهان و برگزاری تمرینات این تیم در شرایط کرونایی اظهار داشت: بعد از اینکه رقابت های لیگ برتر از سوی فدراسیون والیبال به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد، ما هم چند روز تمرینات تیم خود را تعطیل کردیم تا بازیکنان به شرایط ایده آل برسند.
وی ادامه داد: در نخستین جلسه تمرینی ما بعد از کرونا 10 بازیکن حضور داشتند و سایر نفرات در قرنطینه بودند. ما تمرینات را دنبال خواهیم کرد تا شرایط سایر نفرات هم مشخص شود. باید از آنها تست گیری مجدد صورت بگیرد تا ببینیم در چه شرایطی قرار دارند.
سرمربی تیم والیبال سپاهان درمورد برگزاری ادامه رقابت های لیگ برتر، عنوان کرد: تصمیم نهایی را فدراسیون باید بگیرد و ما تنها می توانیم نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه کنیم. فدراسیون سه روش را برای برگزاری مسابقات پیشنهاد کرده که امیدوارم در نهایت مدلی انتخاب شود که باب میل تمام تیم های لیگ برتری باشد.
وی ادامه داد: فدراسیون باید زودتر تعیین تکلیف کند تا تیم ها بتوانند برای ادامه رقابت ها برنامه ریزی کنند. در روش هایی که فدراسیون به ما ارائه کرده، جزئیات زیادی اعلام نشده است. به همین دلیل تیم ها و باشگاه ها هم نظرات خود را اعلام خواهند کرد تا بهترین روش انتخاب شود. پیشنهاد من این است که مسابقات در دو شهر و در دو گروه ادامه پیدا کند.
محمدی راد در توضیح پیشنهادش، گفت: در مدلی که مدنظر من است و قطعاً به فدراسیون هم ارائه خواهد شد تیم ها به دو گروه تقسیم شده و در دو شهر به بازی های ادامه می دهند. هر تیم هفته ای 3 بازی انجام می دهد و یک هفته استراحت می کند و پس از تست مجدد کرونا 3 بازی بعدی را برگزار خواهد کرد. پس از آن هم 4 تیم برتر هر گروه راهی پلی آف می شوند.
سرمربی تیم والیبال سپاهان اظهار داشت: امیدوارم مسئولان فدراسیون خیلی زود شرایط را بررسی کرده و بهترین مدل را به تیم ها اعلام کنند. قطعاً حفظ سلامتی بازیکنان و مربیان برای همه مهم است و باید شرایطی فراهم شود تا با کمترین خطر مسابقات خاتمه پیدا کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما