تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۴۳۹۶۱۱
کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل گفت: امروز شناخت ولایت و دین دغدغه مهمی بوده و تهدیدات شناختی بزرگ‌ترین مشکل ماست؛ دشمنان عزت ما را هدف قرار داده‌اند و باید مراقب بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحسین امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در سمنان اظهار کرد: امام راحل در تبعید فرانسه، اهداف انقلاب اسلامی را از بین بردن طاغوت در کشور، ترویج بیداری اسلامی در جهان اسلام و سپردن پرچم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی‌اش عنوان کردند.
وی با بیان اینکه مردم پشتوانه انقلاب اسلامی هستند، افزود: روز سوم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، عده‌ای درخواست دارند تا با امام راحل دیدار کنند که سران احزاب بودند و برای انقلاب ادعا داشتند؛ اما امام قبول نکردند چراکه انقلاب ما فرهنگی و ایدئولوژیک بود.
این کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل گفت: زمانی که امام راحل به آنها باج نداد، کردستان شلوغ شد و پاسدارها را ذبح کردند؛ سیستان و بلوچستان شلوغ و بعد شمال کشور به آشوب کشیده شد؛ بعد خوزستان شلوغ شد و منافقین قیام مسلحانه راه انداختند و ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم نظام اسلامی کردیم.
امینی با بیان اینکه انقلاب ما کمونیسم و شوروی را از بین برد، خاطرنشان کرد: بعد از این‌ها، جنگ تمام‌عیاری علیه انقلاب اسلامی رخ داد و عراق با ما وارد جنگ شد؛ آنها می‌دانستند ما نمی‌توانیم به‌طور جدی و سازماندهی‌شده مبارزه کنیم و امکانات هم نداشتیم؛ چراکه تمام امکانات ما از خارج بود.
او اضافه کرد: مستشاران خارجی کشور را اداره می‌کردند و ما را تحقیر کرده بودند و همه چیز ما را استکبار جهانی در زمان طاغوت برده بود. امروز تئوریسین‌های استکبار جهانی بیان می‌کنند که ایران به اقتدار رسیده و جهان را تحت‌الشعاع قرار داده است.
این کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل بیان کرد: سردار قاسم سلیمانی را در فرودگاه بغداد ترور کردند، در جایی که حفاظت آنجا دست آمریکایی بوده است و او ابایی نداشت و شجاع‌تر از این حرف‌ها بود به میانه دشمن نزند.
امینی گفت: در جنگ تحمیلی، همه دنیا پشت عراق بود و ما تنها بودیم؛ اما از ۹۲ کشور مهمات غنیمت و از ۳۴ کشور اسیر گرفتیم.
او با بیان اینکه دین اسلام امروز بیشترین کارایی را دارد، افزود: جنگ را با عزت بردیم و در مقابل تمام دنیا ایستادیم؛ ۶ هزار و ۶۰۰ بانوی مؤمن را در دفاع مقدس شهید دادیم و بعد از آن هم، جنگ نرم را علیه ما شروع کردند.

این کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل گفت: دشمنان با جنگ نرم خواستند که مردم ایران مقابل فرهنگ عاشورا و اسلام ناب محمدی (ص) قرار گیرند و گرچه ما همیشه از خیانت‌ها، نفوذی‌ها و منافقین ضربه خورده‌ایم، اما در این راه دشمن هرگز موفق نبوده است.
امینی با بیان اینکه مستکبران ۱۰۰ هزار داعشی تربیت کردند که بیش از 6 هزار نفر از این‌ها عملیات انتحاری انجام دادند، گفت: امروز دیگر حریفی مقابل ما نیست و از این‌رو، غربی‌ها خودشان وارد صحنه شده‌اند؛ سفیر بریتانیا در آشوب‌ها دستگیر می‌شود.
او با بیان اینکه خون شهدای ما توحیدی و ثاراللهی است و پایمال‌شدنی نیست، بیان کرد: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی سه شاخصه دارد که ولایت‌مداری و مخلص و نوکر مردم بودن است و قلب این مرد بزرگ برای فرمان امام راحل می‌تپد تا بیداری اسلامی رخ دهد.
این کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل تصریح کرد: امروز دین ما، مروج فرهنگ است و آرمان قاسم سلیمانی در جامعه پیاده می‌شود؛ شهید سلیمانی منطقه را با زنده بودن و شهادتشان مدیریت کرد.
امینی با تأکید بر حاضر و ناظر بودن شهدا افزود: امروز باید مثل شهدا پای انقلاب بایستیم؛ بیداری اسلامی شکل گرفته و دستاوردهای انقلاب اسلامی بی‌شمار است. شهدا به ما عزت، اقتدار و غرور داده‌اند.

او گفت: جوانان کشورمان دستاورد انقلاب اسلامی هستند که در تمام جبهه‌ها حضور فعال و در خط مقدم جهاد قرار دارند.
این کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل با بیان اینکه مکتب ما تأکید دارد اسرائیل نابود خواهد شد، گفت: امروز آمریکا به دست و پا و اسرائیل به ورطه استیصال افتاده و جهان اسلام مقابل استکبار جهانی ایستاده است.
امینی ادامه داد: امروز رزمندگان جهان اسلام در یمن، فلسطین و حزب‌الله لبنان در صحنه هستند و ایران اسلامی ابرقدرت شده است.
او با بیان اینکه همه ایسم‌های دنیای کنونی از بین خواهد رفت، گفت: امروز شناخت ولایت و دین دغدغه مهمی بوده و تهدیدات شناختی بزرگ‌ترین مشکل ماست؛ دشمنان چادر و عزت ما را هدف قرار داده‌اند و باید پشت دین و ولایت باشیم.
این کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل اضافه کرد: امروز باید قوی و قدرتمند و در صحنه حاضر شویم و مقابل دشمنان بایستیم؛ عزت و افتخار ما، دین و ولایت است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲