تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۳۹۶۰۲
فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: نیروهای مرزبانی مسوولیت و ماموریت سنگینی در حفظ و حراست از مرزهای استان دارند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسردار سیدصادق حسینی  در دیدار با فرمانده مرزبانی استان کردستان که به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت، با تبریک آغاز ماه ربیع‌الاول و همچنین هفته ناجا، اظهار داشت: برای عرض تبریک هفته ناجا و خسته‌نباشی خدمت همکاران مرزبانی رسیده‌ایم.    
فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: نیروهای مرزبانی مسوولیت و ماموریت سنگینی در حفظ و حراست از مرزهای استان دارند.
وی تلاش شبانه‌روزی نیروهای مرزبانی در مرزهای پیچیده استان را ستودنی خواند و گفت: این تلاش شبانه‌روزی منجر به برقراری امنیت پایدار در مرزهای استان شده است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: وجود امنیت پایدار به خیلی از موضوعات و حتی پیشرفت در مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کمک می‌کند و همین ماموریت خطیر مرزبانی است.
برقراری امنیت پایدار در کردستان نتیجه وحدت بین نیروهای مسلح است

فرمانده مرزبانی استان کردستان نیز با قدردانی از فرمانده و معاونین سپاه بیت‌المقدس، گفت: از اینکه در کنار سربازان ولایت در مجموعه سپاه مسوولیت امنیت مرزهای استان را برعهده داریم، خوشحالیم.
سردار علیرضا مرزبانی اذعان داشت: برادری و تعامل بین نیروهای مسلح در کردستان وجود دارد و تامین امنیت پایدار و مقابله موفق در برابر تهدیدات ناشی از همین وحدت و انسجام نیروهاست.
وی اذعان داشت: به عنوان نیروهای مرزبانی خود را جدای از سایر نیروهای مسلح نمی‌دانیم و به نیروهای مرزی توصیه و تاکید کرده‌ام از ظرفیت سپاه در موضوعات ماموریتی استفاده کنند.
سردار موسی‌بیگی جانشین قرارگاه استانی شهید شهرامفر، سرهنگ آزادی‌پور معاون هماهنگ‌کننده، سرهنگ تورج مرادی معاون عملیات،  سرهنگ محمدیان و سرهنگ عبدالملکی از سپاه بیت‌المقدس در این دیدار حضور داشتند.






بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲