تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۳۹۶۰۰
مراسم خشت گذاری مدرسه ۶ کلاسه روستای «گواتامک» سیستان و بلوچستان برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازگواتامک روستایی دور افتاده در استان سیستان و بلوچستان با مسیری صعب العبور است که پس از انتشار تصاویری از کمبود مدرسه در فضای مجازی، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و با دستور وزیر آموزش و پرورش برای رفع محرومیت آموزشی در این بخش، با سرعت وارد عمل شد.
مشکلات کمبود فضای آموزشی برای این ٧٩ دانش آموز با استقرار کانکس کلاسی و پیگیری رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به صورت موقت برطرف شد.
مراسم خشت گذاری و آغاز عملیات احداث ٦ کلاس درس در این روستا روز گذشته با حضور مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی، رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز، زهرا گیتی نژاد مدیر عامل موسسه مهرگیتی و جمعی از مسؤولان برگزار شد و تا چند ماه آینده گواتامک صاحب مدرسه ٦ کلاسه خواهد شد.
اکنون بیش از ٦٠٠ مدرسه در استان سیستان و بلوچستان توسط نوسازی مدارس در دست ساخت است و در سال ١٣٩٩ اعتباری بالغ ٥٠٠ میلیارد تومان به این بخش اختصاص یافته است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲