تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۴۳۹۵۹۸
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه پیوند «نماز»، «خانه»، «مدرسه» و «مسجد» فرهنگ جامعه را تقویت می‌کند گفت: همدان در اقامه نماز جزو استان‌های برتر است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمصطفی آزادبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در همدان با اشاره به موضوع بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز اظهار کرد: همه ما به اعتلای نماز واقف هستیم و علم اسلام نماز است.
وی با بیان اینکه نماز جایگاه ویژه‌ای برای فرد و اجتماع دارد گفت: اگر فرهنگ نماز را در جامعه ساری و جاری کنیم می‌توانیم جامعه سالم همراه با رعایت حقوق دیگران را شاهد باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه برای جلسات نماز محدودیت داریم اما می‌توانیم به صورت ویدئوکنفرانسی این اجلاس را برگزار کنیم گفت: استان همدان در حوزه نماز از استان‌های برتر کشور است و در این زمینه تلاش‌های زیادی انجام داده است.
وی ادامه داد: در استان همدان با محوریت آیت‌الله شعبانی و جدیت استاندار در این عرصه و کارهای اجرایی که ستاد اقامه نماز داشته، فعالیت‌های خوبی انجام می‌شود و همین موضوع در تقویت اقامه نماز در جامعه اثرگذار بوده است.
آزادبخت با تاکید بر اینکه پیوند «نماز»، «خانه»، «مدرسه» و «مسجد» می‌توان فرهنگ جامعه را تقویت کرد یادآور شد: اگر بتوانیم مسائل اجتماعی در را در بستر مناسبی که پیامدهای مثبت و خوبی برای جامعه داشته باشد، پیگیری کنیم، اثربخش خواهد بود.
وی در خصوص وجود شکاف در خانه، مدرسه و مسجد نیز گفت: این سه موضوع اثرگذار نباید از هم جدا باشند زیرا جدا بودن اینها بدین معنی است که ما از هدف خود باز مانده‌ایم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴