تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۴۳۹۵۹۶
استاندار تهران گفت: کارگروهی برای طرح‌های مشارکتی عمومی خصوصی ذیل تبصره ۱۹ شکل گرفته است تا موانعی که در مسیر واگذاری پروژه‌ها وجود دارد را برطرف کند تا پروژه‌ها از سمت بخش دولتی به بخش خصوصی انتقال دهیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازانوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران عصر دوشنبه در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در محل استانداری تهران، اظهار کرد: بررسی‌های اولیه شهرک کفش اسلامشهر انجام و قرار بر آن شد که این پروژه به کارگروه زیربنایی استان فرستاده شود و ظرف دوهفته آتی بررسی‌های لازم انجام گرفته و در جلسه بعد شورای برنامه‌ریزی در دستور کار قرار بگیرد.
وی در خصوص انتقال زمین اختصاص‌یافته به آرامستان در شهرک صنعتی پرند گفت: در‌خصوص انتقال این آرامستان و الحاق زمین آرامستان به شهرک صنعتی نیز بررسی‌های اولیه انجام گرفت و به کارگروه زیربنایی ارسال شد تا پس از بررسی‌های اولیه این پروژه نیز در جلسه بعد شورا در دستورکار قرار داده شود.
استاندار تهران در ادامه با اشاره به بودجه پژوهشی استان، تشریح کرد: سهم استان از یک درصد تبصره ۹ که به بودجه پژوهشی اختصاص یافته است ۲.۷ میلیارد تومان بوده که قسمت اعظم آن برای طرح‌های پژوهشی نیمه تمام سال ۹۸ اختصاص یافته است و در جلسه بعد شورا لیست پروژه‌های مطرح  اعلام و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری لازم انجام خواهد گرفت.
محسنی بندپی با بیان اینکه طرح‌های مشارکتی عمرانی چندسالی است در دستورکارهای استانداری است، اضافه کرد: در طرح‌های مشارکتی، وزارت ورزش و جوانان بیشترین مشارکت را داشته است که باید از آن تشکر کرد.
وی افزود: با تصمیمی که در این جلسه اتخاذ شد درباره طرح‌های مشارکتی عمومی خصوصی ذیل تبصره ۱۹، کارگروهی شکل گرفته است تا موانعی که در مسیر واگذاری پروژه‌ها وجود دارد را برطرف کند تا پروژه‌ها از سمت بخش دولتی به بخش خصوصی انتقال دهیم.
ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران، عصر امروز به ریاست استاندار تهران و حضور اقبال شاکری و غلامحسین رضوانی، نمایندگان تهران به عنوان عضو ناظر در محل استانداری تهران برگزار شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲