تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۳۹۵۸۷
رئیس اداره بهداشت آمل گفت: وضعیت همچنان قرمز است حدود 90 بیمار کرونایی در بیمارستان ها بستری هستند که در این افراد از تمامی رده های سنی از کودک، زنان باردار تا میانسال را شامل می شود.
۰
plusresetminus
وضعیت کرونا در آمل همچنان قرمز/ رعایت اصول بهداشتی تنها سلاح مبارزه با کروناست
فرامرز اکبری در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در آمل گفت: وضعیت همچنان قرمز است حدود 90 بیمار کرونایی در بیمارستان ها بستری هستند که در این افراد از تمامی رده های سنی از کودک، زنان باردار تا میانسال را شامل می شود.

وی با بیان اینکه تنها سلاح برای مبارزه با ویروس کرونا رعایت اصول بهداشتی است، عنوان کرد: احساس اطمینان کاذب در افراد به وجود امده که باعث توسعه و پیشرفت این بیماری می شوند، در حالی که خطر در بیخ گوش ماست و ابتلای مجدد افراد به کرونا وجود دارد و با وجود تعطیلات امکان تغییر وضعیت وجود دارد.

رئیس اداره بهداشت آمل ادامه داد: با پایان ماه صفر از خانواده ها می خواهیم که جشن های تولد و مراسمات مختلف برگزار نکنند؛ چرا که وجود تجمعات بصورت دسته جمعی خطر شیوع کرونا را افزایش می دهد، این انتظار می رود که در صورت دیدن جشن های غیر مجاز حتما اطلاع دهند.

وی از وضعیت واکسن انفولانزا اظهار کرد: برای گروه های خاص از جمله بیماران تالاسمی، هیموفیلی، سرطانی اطلاع داده شده اما هنوز برای افراد مسن و.. در سطح شهر توزیع نشده است.

اکبری با شروع  فصل پاییز و سرما خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم اصول سه گانه را رعایت کنیم، شستن دست ها، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی می توانیم انفولانزا و سرما خوردگی را نیز کاهش دهیم.

وی تصریج کرد: برنامه ردیابی اجرا می شود که با افراد مبتلا به کرونا در ارتباط است، البته شماره ها حتما باید در نظر گرفته شود تا افراد سودجو استفاده نکنند.

رئیس اداره بهداشت آمل جامعه را به  در خانه ماندن توصیه کرد و یاداور شد: از تجمع چه بصورت خانوادگی باشد و چه بصورت کاری خوداری کنید و حتما فاصله اجتماعی را با اطرافیان رعایت کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲