BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - میزبانی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی سنگنوردی در زنجان - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

میزبانی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی سنگنوردی در زنجان

28 مهر 1399 ساعت 8:10

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از میزبانی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی سنگنوردی در هفته تربیت بدنی خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدعلی حمزه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در زنجان از میزبانی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی سنگنوردی در هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: این مسابقات همزمان با هفته  تربیت بدنی، با عنوان گرامیداشت کنگره 3هزار و 535 شهید استان و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با مجوز ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: این مسابقات همزمان با هفته  تربیت بدنی با عنوان گرامیداشت کنگره 3هزار و 535 شهید استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مجوز ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.
وی افزود: این مسابقات همزمان با هفته تربیت بدنی، با عنوان گرامیداشت کنگره 3 هزار و 535 شهید استان طی دو روز در 29 و 30 مهرماه، بدون حضور تماشاگر، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مجوز ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.
حمزه‌پور با بیان اینکه امسال شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان همه برنامه‌ها و امور را تحت‌الشعاع قرار داده است و برنامه‌های ورزشی نیز از این امر مستثنی نبوده‌اند، تصریح کرد: برنامه‌های هفته تربیت بدنی را با شعار کرونا فرصتی برای تغییر نگاه به ورزش آغاز می‌کنیم و در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و افتتاحیه‌های عمرانی برنامه خواهیم داشت.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های ورزشی اداره کل در چهار بخش برگزاری مسابقات مجازی، پویش‌های آگاهی بخش، وبینارهای آموزشی و مسابقه اجرای طرح‌های نوین همگانی و قهرمانی در ورزش است، تآکید کرد: این برنامه‌ها در همه شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه بیش از 151 برنامه در هفته تربیت‌بدنی برگزار می‌شود، ادامه داد: آغاز فاز اول طرح آوای ورزش در همسایگی به صورت همزمان کشوری، مرحله چهارم و استارت طرح غربالگری بانوان روستاهای تحت پوشش، راه‌اندازی مجدد پویش آماده باش ورزش در خانه، تجلیل از کادر درمان  ورزشکار و تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار از جمله این برنامه‌ها است.
حمزه‌پور همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با جمعیت هلال احمر استان در زمینه آموزشی خبر داد و افزود: استفاده از توانمندی‌های مشترک آموزشی و پژوهشی از اهداف این تفاهم نامه بوده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 439574

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/439574/میزبانی-مسابقات-کشوری-انتخابی-تیم-ملی-سنگنوردی-زنجان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com