تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۴۳۹۵۷۴
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از میزبانی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی سنگنوردی در هفته تربیت بدنی خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدعلی حمزه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در زنجان از میزبانی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی سنگنوردی در هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: این مسابقات همزمان با هفته  تربیت بدنی، با عنوان گرامیداشت کنگره 3هزار و 535 شهید استان و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با مجوز ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: این مسابقات همزمان با هفته  تربیت بدنی با عنوان گرامیداشت کنگره 3هزار و 535 شهید استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مجوز ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.
وی افزود: این مسابقات همزمان با هفته تربیت بدنی، با عنوان گرامیداشت کنگره 3 هزار و 535 شهید استان طی دو روز در 29 و 30 مهرماه، بدون حضور تماشاگر، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مجوز ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.
حمزه‌پور با بیان اینکه امسال شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان همه برنامه‌ها و امور را تحت‌الشعاع قرار داده است و برنامه‌های ورزشی نیز از این امر مستثنی نبوده‌اند، تصریح کرد: برنامه‌های هفته تربیت بدنی را با شعار کرونا فرصتی برای تغییر نگاه به ورزش آغاز می‌کنیم و در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و افتتاحیه‌های عمرانی برنامه خواهیم داشت.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های ورزشی اداره کل در چهار بخش برگزاری مسابقات مجازی، پویش‌های آگاهی بخش، وبینارهای آموزشی و مسابقه اجرای طرح‌های نوین همگانی و قهرمانی در ورزش است، تآکید کرد: این برنامه‌ها در همه شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه بیش از 151 برنامه در هفته تربیت‌بدنی برگزار می‌شود، ادامه داد: آغاز فاز اول طرح آوای ورزش در همسایگی به صورت همزمان کشوری، مرحله چهارم و استارت طرح غربالگری بانوان روستاهای تحت پوشش، راه‌اندازی مجدد پویش آماده باش ورزش در خانه، تجلیل از کادر درمان  ورزشکار و تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار از جمله این برنامه‌ها است.
حمزه‌پور همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با جمعیت هلال احمر استان در زمینه آموزشی خبر داد و افزود: استفاده از توانمندی‌های مشترک آموزشی و پژوهشی از اهداف این تفاهم نامه بوده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲