تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۴۳۹۵۵۵
فرمانده انتظامی آمل گفت: برای یکی از اراذل شهرهای همجوار حکم محارب درنظر گرفته شده و هیچ تعارفی با اراذل و اوباش نداریم.
۰
plusresetminus
جایی برای نفس کشیدن اراذل نمی‌گذاریم/کشف 105 تن چوب جنگلی در آمل
به گزارش بلاغ؛ نعمت‌الله آزادی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه اراذل و اوباش جا برا نفس کشیدن در استان ندارند، اظهار کرد: با اتفاق هایی که افتاد خیلی  گوشه گیر شدند، در چند وقت گذشته ۶ اراذل که هر کدام حدود 10 سال متواری بودند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه سرکرده اراذل خار و ذلیل شده است، عنوان کرد: خیلی از ناامنی ها ریشه در برخورد همین اراذل بوده تعدادی از شهرستان های مختلف بودند که زمین گیر شدند و یکی از اراذل شهرهای همجوار حکم محارب درنظر گرفته شده و هیچ تعارفی با اراذل نداریم.

فرمانده انتظامی آمل از کشف ۳۷۰ کیلو مواد مخدر از ابتدای امسال خبر داد و افزود: از هر نوع مواد مخدر کشف شد که نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش کشف داشتیم.

آزادی از افزایش صد درصدی  کشف چوب جنگلی در امسال گفت و اظهار کرد:  یکی از افت های  استان که در حال نابودی است که جرایم اقتصادیی قاچاق چوب است، از ابتدای سال ۱۰۵ تن انواع چوب جنگلی کشف و ضبط شد، حتی در یک روز ۴۴ تن انواع چوب کشف شد.

وی تصریح کرد:  ۲۶۰ قلع و قم اجرا شده کاری که سالها گذشته خاموش مانده بود و با حضور دادستان عملی شد و  ۲۲۵ هزار و ۵۰۰ متر ازادساز ی که جمعا ۵۳۶ مورد رفع قلع و قم شد.

آزادی با تاکید اینکه ۵ هزار ۲۶۰ مورد حکم جلب اجرا  شده خاطرنشان کرد: از این تعداد ۵۵ درصد منجر به دستگیری  شده که با وجود قرارگاه جهادی جلب در دو سال گذشته فعال شده تاثیر بسزایی در دستگیری داشته تا جایی که در سالهای گذشته زیر ۳۰ درصد بوده است.

فرمانده انتظامی آمل تشکیل پرونده در امسال را ۱۲ هزار پرونده خواند و تصریح کرد: از ۱۰ پاسگاه و کلانتری این شهرستان تشکیل شد که ۴۱۰ مورد در مرکز مشاوره کلانتری توسط مددکار اجتماعی حل شد و ۸۶ درصد منجر به مصامحه شد.

وی از افزایش اقدامات پیش گیرانه در این شهرستان اشاره کرد و بیان کرد:نگهبان محله از  ۱۶۳ مورد به ۴۹۸ نفر ارتقا پیدا کرد که با همکاری سازمان امنیت گستر در محلات و همچنین در مناطق ییلاقی، نگهبان محله در توانست در سرقت کاهش چشمگیری داشته باشد و در ورودی محلات نگهبان محله مستقر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴