کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره اوقاف سوادکوه خبر داد

توزیع بیش از 3 هزار بسته معیشتی و بسته لوازم التحریر

27 مهر 1399 ساعت 18:19

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی گفت: بیش از 3 هزار بسته معیشتی و بهداشتی و 50 بسته لوازم التحریر در قالب طرح شمیم حسینی و کمک مؤمنانه ذر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی تهیه و توزیع شد.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام رضا یوسفی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان سوادکوه به مناسبت دهه وقف اظهار کرد: غبار‌روبی و عطرافشانی در امام‌زاده عبدالحق زیراب(ع) با حضور ائمه جمعه پل‌سفید و زیراب برگزار شد.
 
وی افزود: همایش یاوران وقف، برگزاری محفل انس با قرآن در امام‌زاده عبدالحق و امام‌زاده ابوطالب، ارائه کمک‌های بلا‌عوض از محل «موقوفه کنی» به بیماران، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهر‌های پل‌سفید و زیراب و دیدار با متولیان و تجلیل از مدیران بقاع و اصحاب وقف بخشی از برنامه‌های ما در هفته وقف است.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، برگزاری نشست تخصصی وقف در مدرسه علمیه شیر گاه را از دیگر برنامه‌های هفته وقف برشمرد و گفت: مشارکت در اجرای اجتماع رضویون در امام‌زاده عبدالحق زیراب نیز از برنامه‌های ما است.
 
این مسئول با اشاره به احکام تأسیسی و احکام امضایی خاطرنشان کرد: احکام تأسیسی به معنای احکامی است که موضوع آن در گذشته وجود نداشت و اسلام برای آن قانون قرار داد و احکام امضایی به معنای آن است که قبل از اسلام وجود داشت و مورد توجه اسلام قرار گرفت و آن را تأیید کرد که وقف از احکام امضایی در اسلام است.
 
یوسفی به وقف یک باب مغازه به ارزش یک میلیارد تومان توسط واقف حاج رزاق رزاقی در دهه وقف اشاره و اظهار کرد:ایشان در مجموع 3 باب مغازه را وقف کردند، از مردم تقاضا می‌کنم تا کارکرد‌های جدید وقف در کمک به معلولان، تهیه جهیزیه، دارو، درمان و تحصیل مورد توجه قرار گیرد.
 
وی در پایان گفت:بیش از 3 هزار بسته معیشتی و بهداشتی و 50 بسته لوازم التحریر در قالب طرح شمیم حسینی و کمک مؤمنانه در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی تهیه و توزیع شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 439554

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/439554/توزیع-بیش-3-هزار-بسته-معیشتی-لوازم-التحریر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com