تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۴۳۹۵۴۰
نماینده میناب در مجلس گفت: به دلیل عدم نظارت بر بازار مردم علاوه بر گرانی با گران‌فروشی هم مواجهند به این معنا که یک کالا را با قیمت‌های متفاوتی در بازار تهیه می‌کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحسین رئیسی نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به وضعیت متلاطم بازار گفت: به دلیل عدم مدیریت و عدم نظارت بر بازار مردم امروز هم با پدیده گرانی کالا مواجه هستند هم با پدیده گرانفروشی آن.
وی ادامه داد: مردم از یک سو با قیمت سرسام‌آور کالاها در بازار مواجهند که هر روز بالاتر می‌رود و از سوی دیگر به دلیل عدم نظارت یک کالا را با چند قیمت متفاوت در بازار تهیه می‌کنند.
نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر چه تحریم‌ها در بروز وضعیت فعلی در اقتصاد کشور بی‌اثر نیست، اما سوء مدیریت‌ها نیز نقش خود را در این باره دارند.
رئیسی خاطرنشان کرد: تأثیر تحریم‌ها بر اقتصاد کشور و شکننده‌ بودن اقتصاد ما در برابر آن به دلیل عدم اجرای اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی است.
وی افزود: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در حد شعار و سمینار و بنر متوقف شده و در عرصه عمل اقدام خاصی را در این زمینه مشاهده نمی‌کنیم.
نماینده مردم میناب در مجلس اظهار داشت: اگر به توان داخلی تکیه می‌شد و همه چیز کشور معطل برجام نمی‌ماند امروز وضعیتی به مراتب بهتری داشتیم و بدعهدی‌های طرف مقابل در این توافق نیز لااقل آسیب کمتری به اقتصاد ما وارد می‌کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴