تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۳۹۵۱۹
فرماندار شهرستان زنجان از پیشنهاد مجازات جایگزین برای افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند خبر داد و گفت: علیه افراد فاقد ماسک اعلام جرم خواهد شد و با رای دادگاه این افراد به جای پرداخت خسارت مکلف به ارائه خدمات به بیماران کرونایی خواهند بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازرضا عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  در زنجان اظهار کرد: با توجه به نگرانی‌های موجود احتمال تمدید محدودیت‌های کرونایی در زنجان وجود دارد.
فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه روند افزایشی شیوع کرونا ادامه دارد، بیان کرد: درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۹۵ درصد در مرداد‌ماه به زیر ۹٠ درصد رسیده است.
وی با اشاره به اینکه آرامستان‌های زنجان همچنان تعطیل است، بیان کرد: با این وجود مردم همچنان از طریق مسیرهای فرعی در مزار حضور می‌یابند.
عسگری با اشاره به اینکه فعالیت واحدهای صنفی براساس پروتکل‌های بهداشتی مناسب است، گفت: تاکید شده از ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک خودداری کنند که در این بین بعضا این موضوع رعایت نمی‌شود که برخوردهای لازم با متخلفان انجام می‌شود.
فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به خانوادگی شدن شیوع کرونا در جامعه گفت: افراد برای حفظ سلامت خود و خانواده پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
وی همچنین از پیشنهاد مجازات جایگزین برای افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند خبر داد و گفت: علیه افراد فاقد ماسک اعلام جرم خواهد شد و با رای دادگاه این افراد به جای پرداخت خسارت مکلف به ارائه خدمات در بخش بیماران کرونایی بیمارستان‌ها و یا خانه بیماران خواهند بود.  
عسگری این اقدام را تلاش برای نشان دادن عمق خطر ابتلای افراد به بیماری کرونا دانست و گفت: متخلفان به کارهای خدماتی در مراکز خواهند پرداخت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷