تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۳۹۵۱۲
فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: باید برای دوری از شرایط سختی که در روزهای آینده خواهیم داشت، به همه محدودیت‌ها و پروتکل‌های ابلاغی با دقت عمل شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعبدالرضا میقانی در گفت‌وگو با خبرنگار  در مهدی‌شهر، با اشاره به موفقیت‌های خوبی که در کنترل همه‌گیری ویروس کرونا در ابتدای ورود آن به شهرستان مهدی‌شهر صورت گرفته بود، اظهار کرد: فاصله رنگ‌بندی‌های نمایشگر وضعیت شیوع ویروس کرونا بسیار اندک است و این امر باید همواره مدنظر قرار گیرد که نه وضعیت قرمز پایدار خواهد بود و نه وضعیت سفید قابل اتکاست.
او با بیان اینکه همواره باید موازین بهداشتی را مورد رعایت قرار داد، افزود: در این حوزه، توجه به پروتکل‌های بهداشتی و توصیه‌هایی که از سوی مسؤولان امر ارائه می‌شود، همواره باید از سوی مردم و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گیرد.
فرماندار شهرستان مهدی‌شهر افزود: اوج‌گیری کرونا امروز نتیجه بی‌توجهی بخشی از مردم به توصیه‌های ارائه‌شده برای دوری از انجام مسافرت‌های غیرضرور، برگزاری دورهمی‌ها و جمع‌های خودمانی و انواع سفرها در شرایط کرونایی بوده که دامن‌گیر جامعه شده است.
میقانی اضافه کرد: باید برای دوری از شرایط سختی که در روزهای آینده خواهیم داشت، به همه محدودیت‌ها و پروتکل‌های ابلاغی با دقت عمل شود.
او اضافه کرد: مردم باید به‌گونه‌ای پروتکل‌ها را رعایت کنند تا محدودیت‌های کرونایی که به‌طور طبیعی بخشی از اقتصاد کشور را مورد لطمه قرار می‌دهد، دوباره بازنگردد.
فرماندار شهرستان مهدی‌شهر افزود: شستن دست‌ها و استفاده از ماسک باید در شهر رعایت شود و با رعایت این امور ساده، از خود و دیگران محافظت کنیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما