تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۴۳۹۵۰۹
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: طی روزهای تعطیل محدودیت‌های کرونایی را اعمال کردیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحسینقلی قوانلو امروز درباره آخرین وضعیت محدودیت‌های کرونایی در سطح استان در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا در ایام تعطیلات محدودیت‌های کرونایی را بیشتر کردیم.
وی افزود: براساس مصوبه ستاد، محدودیت‌های کرونایی را در بازارهای روز و  را فروشگاه‌های بزرگ به عنوان نمونه پوشاک غرب استان اعمال کردیم که مقرر شد دایر نباشند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به تداوم تعطیلی تالارهای پذیرایی، اضافه کرد:  از یک‌شنبه روال فعالیت‌ها به‌جز تالارهای پذیرایی به حالت عادی برمی‌گردد.
این مسؤول با بیان اینکه پلمب واحدهای صنفی که براساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا عمل نکنند طی روزهای گذشته افزایش یافته است، تصریح کرد: تاکید ما واحدهای صنفی توجه به دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی است.
قوانلو با اعلام اینکه هیچ کمبودی در تولید ماسک و مواد ضدعفونی نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: درواقع تولیدکنندگان ما در فروش محصولات با مشکل مواجه هستند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴