کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختتامیه نمایشگاه از کربلای حسینی تا کربلای ایران در خلخال

27 مهر 1399 ساعت 9:40

همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) مراسم اختتامیه نمایشگاه از کربلای حسینی تا کربلای ایران در خلخال برگزار شد.


به گزارش بلاغ شامگاه گذشته همزمان با آخرین روز ماه صفر و سالروز شهادت امام رضا(ع)، مراسم اختتامیه نمایشگاه از کربلای حسینی تا کربلای ایران در خلخال برگزار شد.
حجت الاسلام سید محمد اکبری سادات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال در حاشیه این مراسم اظهار کرد: نمایشگاه از کربلای حسینی تا کربلای ایران از شروع ماه محرم و هفته دفاع مقدس تا پایان ماه صفر در محل پایگاه بسیج خواهران حضرت خدیجه(س) و پایگاه بسیج شهید مدنی در مسجد قائمیه به مدت دو ماه برپا بود که با استقبال گرم اهالی ولایتمدار خلخال و اقشار مختلف مردم همراه بود.

 
وی افزود: اصلی‌ترین هدف برپایی این نمایشگاه تبیین فرهنگ عاشورا به جوانان و نوجوانان و بیان این موضوع که فرهنگ انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عظیم عاشورا است.
مسؤول صالحین سپاه ناحیه خلخال بیان کرد: این نمایشگاه از سی غرفه مختلف تشکیل شده و در مدت دو ماه در معرض دید عموم قرار گرفت که توانستیم فرهنگ عاشورایی را علاوه بر فضای مجازی در فضای حقیقی نیز تبیین کنیم.

 
گفتنی است؛ ایجاد غرفه‌ شهدای سلامت در کنار شهدای دفاع مقدس جزو غرفه‌های خلاقانه و جدیدی بود که در سال‌جاری به این نمایشگاه اضافه شده بود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 439498

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/439498/اختتامیه-نمایشگاه-کربلای-حسینی-ایران-خلخال

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com