تاریخ انتشارجمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۴۳۹۴۶۲
امام جمعه آمل گفت:شهدای خانطومان ویژگی خاص خود را دارند وقتی این شهیدان رفتند پرچم پیروزی را سرافزار کردند و مردم حس افتخار افرینی داشتند و بازگشت شان در این روزها عزت ایران را صدچندان کردند.
۰
plusresetminus
شهدای خانطومان با عمل انقلابی سبب عزت ایران اسلامی شدند
به گزارش بلاغ؛ حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی در نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه مردم استقبال کم نظیری از شهید حاجی زاده داشتند، اظهار کرد: شهدای خانطومان ویژگی خاص خود را دارند وقتی این شهیدان رفتند پرچم پیروزی را سرافزار کردند و مردم حس افتخار افرینی داشتند و بازگشت شان در این روزها عزت ایران را صدچندان کردند، از همه مردم تشکر می کنم که هم در شب وداع و هم در تشیع شهید سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان اینکه شهید رضا حاجی زاده برای همه مردم بود، عنوان کرد: در مراسم از همه اقشار جامعه حضور داشتند، فقط مذهبی ها نبودند، جوانانی که بامدل های روز که برخی ها در ظاهر شاید بی توجه به حجاب بودند و یا پسرهای با موهای بلند که این نشان می دهد احاد مردم مدافعان حرم را دوست دارند و دلباخته ایثار و فداکاری آنان هستند.

امام جمعه آمل تصریح کرد: برخی ها نادان هستند که می گویند شهدا برای پول می روند در حالی که هیچ چیز را نمی توان به قیمت جان و دوری از عزیزان قیمت گذاری کرد، ایا خودتان حاضر هستید این کار را بکنید.

وی از خانواده شهید حاجی زاده تشکر کرد و افزود: مادر شهید زینب وار داخل قبر می رود، همسرش مانند رباب و خانوم های عاشورا مستحکم و استواراست، بچه هایش چهر غم داشتند ولی برگشت پدر راضی بودند، با کدام درهم و دینار می توان این ها را معاوضه کرد.

مرتضوی امنیت کشورمان را به برکت خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: کشورمان با وجود تمام سختی ها و مشکلات در امنیت هستیم، با وجودد اینکه اقتصاد درستی نداریم، معیشت مردم در وضعیت خوبی نیست و سفرهایشان هر روز کوچکتر می شود، اما به برکت خون شهدا در امنیت هستیم که باید قدر این خون ها را بدانیم.

وی با تاکید اینکه خدمت  به مردم باید در سرلوحه کارها قرار بگیرد، بیان کرد: نوکری برای دیگران خفت است، اما خدمت به این مردم و خانوادهها شهدا عزت، اقایی و سربلندی به همراه خواهد داشت.

امام جمعه آمل از 35 هزار رقبه وقفی در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: باید فرهنگسازی داشته باشیم، اگر ارثی برای ورثه می گذاریم ارثی برای خود نیز بگذاریم، خیلی از نام ها بعد از پانصد سال هنوز زنده اند، با وجود وقف کردن قسمتی از اموال برای همیشه چراغی بواسطه خیرات همیشه روشن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تشیع شهید حاجی زاده فهماند تفکر فرزندان این ملت هنوز طنین اندازه است و از ان دست کسانی نباشیم که بعد از رحلت پیامبر به خانه حضرت علی ع هجوم بردند و حضرت فاطمه س را بین در و دیوار قرار دادند و بصورتش سیلی زدند، باید دست از امامنت برنداریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲