کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه جویبار:

رضایت مردم باید در سرلوحه کار مدیران باشد/مدیون قطره قطره خون شهدای مدافع حرم هستیم

25 مهر 1399 ساعت 13:43

امام جمعه شهرستان جویبار گفت:رضایت مردم باید در سرلوحه کار مدیران باشد و مسئولین ضمن رعایت موارد قانونی مشکلات مردم را نیز حل کرد.


به گزارش بلاغ، آیت الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار اظهار کرد: امنیت امروز کشور مدیون تلاش و جانفشانی نیروهای مسلح همچون نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش و سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

وی با بیان اینکه در گذشته اختلافات و مشکلات با ریش سفیدی بزرگان محل حل می‌شد گفت:باید مردم با سعه صدر بیشتر و با رعایت اخلاق و ورود ریش سفیدان و بزرگان محل اختلافات را حل و فصل کنند و از ورود هر پرونده ای به دادگاه ها جلوگیری شود.

امام‌جمعه جویبار تأکید کرد: رضایت مردم باید سرلوحه کار مدیران باشد و مسئولین ضمن رعایت موارد قانونی مشکلات مردم را نیز حل کرد.

نادعلیزاده با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف بیان کرد: مسائل شرعی وقف کاملا باید رعایت شود و کسانی که زمین های وقفی دارند باید به نیت وقف ها عمل کنند.

وی به پایان رسیدن تحریم های تسلیحاتی ایران اشاره و عنوان کرد: امیدواریم سایر تحریم های نیز همراه با نابودی دولت آمریکا به پایان برسد.

امام جمعه جویبار شهیدان را برکت کشور ایران دانست و خاطرنشان کرد: همه ما مدیون قطره قطره خون شهدای خانطومان هستیم و مکلف و موظف به راه این شهدا هستیم.

نادعلیزاده در پایان گفت: کشورهای مرتجع عربی امارات و بحرین جزو کشورهای خیانت کاری هستند که دست دوستی به قاتلان کودکان مظلوم فلسطین دادند که البته پایان این دوستی کوتاه است و فرجامی تلخ را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 439460

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/439460/رضایت-مردم-باید-سرلوحه-کار-مدیران-باشد-مدیون-قطره-خون-شهدای-مدافع-حرم-هستیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com