تاریخ انتشارجمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۳۹۴۵۸
سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهدای مدافع حرم(منطقه خان‌طومان سوریه) و وداع با آلاله‌های سرخ آسمانی، پیامی صادر کرد.
۰
plusresetminus
پیام سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت بازگشت پیکر شهدای خان‌طومان
به گزارش بلاغ،  سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهدای مدافع حرم(منطقه خان‌طومان سوریه) و وداع با آلاله‌های سرخ آسمانی، پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ (فصلت۳۰)
شهدا شمع محفل بشریت هستند، می‌سوزند و نور افشانی میکنند.

بازگشت پیکرهای مطهر شهدای حماسه آفرین کشورمان که در دفاع از حریم حرم، ولایت و سرزمین ایران اسلامی، جان شیرین و جمیع سرمایه خویش را نثار آرمان‌های والای انقلاب اسلامی نموده‌اند؛ به خانواده‌های معظم این شهیدان، ملت شهید پرور ایران اسلامی بویژه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

ما کارکنان، متخصصین و مدیران سازمان انرژی اتمی ایران ضمن بیعت با این شهدای گرانقدر و شهدای هسته‌ای، پایبند به عهدی که با شهدا، امام شهدا و رهبری معظم و ملت شریف ایران اسلامی بسته‌ایم در پاسداشت این خون‌های ریخته شده به پای نهال انقلاب اسلامی، تا برقراری عدالت در صحنه گیتی و در دفاع از کیان کشور و حریم ولایت لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست.

راه این شهدای عزیز ادامه خواهد یافت و با وعده الهی تردیدی نیست که حق بر باطل پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴