تاریخ انتشارجمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۴۳۹۴۵۳
امام جمعه زیراب‌ از پخش مستقیم اجتماع رضویون شهرستان سوادکوه از شبکه تبرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
پخش مستقیم اجتماع رضویون سوادکوه از شبکه تبرستان/ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اولویت
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمد‌زمان رضایی در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه اظهار کرد: معجزه ماندگاری انقلاب اسلامی با استقامت به دست آمد و تقویت شد.
 
وی افزود: ایستادگی باعث فتح سنگر‌های دشمنان شد و هر‌جا منفعل شدیم و به دشمن اعتماد کردیم، ضرر کردیم و شکست خوردیم.
 
امام جمعه زیراب‌ تکیه بر توانمندی‌های داخلی را تنها راه برون‌رفت از مشکلات دانست و گفت: تداوم مبارزه حق با باطل که در سخنان امام راحل وجود دارد و موضوع «آتش به اختیار» رهبر معظم انقلاب در برابر هزینه‌ها و برنامه‌های دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی وجود دارد.
 
این مسئول، اهل بیت علیه‌السلام را از داشته‌های بزرگ ملت توصیف و خاطرنشان کرد: قدر داشته‌های خودمان را بدانیم، ایمان به خدا و توسل به اهل بیت(ع) از راه‌های پیروزی در دفاع مقدس بود.
 
رضایی با بیان اینکه قرآن و اهل بیت(ع) در کنار هم برای سعادت ضرورت دارد، افزود: حفظ انقلاب اسلامی با خدمت به مردم تقویت می‌شود.
 
وی به برگزاری مراسم «لبیک یا حسین» اشاره و اظهار کرد: در سال‌های گذشته اجتماع عاشورائیان برگزار می‌کردیم که امسال به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد.
 
امام جمعه زیراب‌ افزود: با درخواست مدیران شبکه تبرستان «اجتماع رضویان» سوادکوه ساعت 15 روز شنبه 26 مهر‌ماه و هم‌زمان با شهادت امام رضا(ع) در صحن امام‌زاده عبدالحق زیراب‌سوادکوه برگزار می‌شود.
 
این مسئول در پایان با اشاره به پخش مستقیم مراسم اجتماع رضویون در شبکه تبرستان به مدت حدود 80 دقیقه و پخش در شبکه‌های دیگر ملی، تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اولویت برگزاری مراسم اجتماع رضویون قرار دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴