مازندران تمام قد برای زائران کربلا ایستاد؛

بدرقه تا بهشت

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۴۳۹۴۴۲
در آستانه سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)؛ استان مازندران رنگ عاشورایی گرفت و مردم ولایی و شهیدپرور استان، بار دیگر با منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های والای شهدا تجدیدپیمان کردند.
۰
plusresetminus
بدرقه تا بهشت
به گزارش بلاغ، در روزهای پایانی ماه صفر که طبق روال هر ساله مردم مازندران با برپایی دستجات عزاداری خود را رهسپار زیارت امام هشتم شیعیان برای شرکت در مراسم های عزاداری دهه پایانی صفر کرده بودند که امسال به دلیل شرایط کرونایی این مراسم ها لغو شده ولی خبر بازگشت و تفحص 5 شهید مدافع حرم مازندران، رنگ و بویی عاشورایی، رضایی، فاطمی و زینبی به مازندران داده است.

در آستانه سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)؛ استان مازندران رنگ عاشورایی گرفت و مردم ولایی و شهیدپرور استان، بار دیگر با منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های والای شهدا تجدیدپیمان کردند.



مراسم تشییع پیکر‌های پاک و مطهر شهیدان محمود رادمهر، محمد بلباسی، حسن رجایی فر، رضا حاجی زاده و علی عابدینی در شهر‌های ساری، قائم شهر، بابل، آمل و فریدونکنار امروز با حضور قشر‌های مختلف مردم برگزار شد.



مردم قدرشناس استان مازندران در این مراسم بر ادامه راه شهدا تاکید کردند و به گروه‌های تکفیری و دشمنان اسلام یادآوری کردند که جوانان غیور این مرز و بوم به تاسی از سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در مقابل ظلم ایستادگی خواهند کرد و در مقابل زورگویی‌های استکبار کوتاه نخواهند آمد.


مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید محمود رادمهر از سپاه ناحیه ساری واقع در میدان امام خمینی(ره) آغاز شد و به سمت میدان شهدا ادامه یافت و پیکر پاک و مطهر این شهید در گلزار شهدای ملامجدالدین و در کنار دیگر همسنگرانش به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید محمد بلباسی از سپاه ناحیه قائم شهر(حسینیه ثارالله) واقع در خیابان ساری به سمت گلزار شهدای سید ملال برگزار و در آنجا پیکر پاک و مطهر این شهید در کنار دیگر شهدا به خاک سپرده شد.



مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید حسن رجایی فر از سپاه ناحیه بابل واقع در خیابان طالقانی برگزار شد و سپس پیکر پاک و مطهر این شهید در گلزار شهدای زادگاهش روستای کامیکلای بخش بندپی غربی به خاک سپرده شد.



مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید رضا حاجی زاده از مقابل سپاه ناحیه آمل برگزار شد و سپس پیکر پاک و مطهر این شهید در صحن امامزاده ابراهیم(ع) آمل به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید علی عابدینی از مقابل سپاه ناحیه فریدونکنار برگزار و سپس پیکر پاک و مطهر این شهید در گلزار شهدای زادگاهش روستای فِرِم خاکسپاری شد.

پیکر مطهر ۵ شهید کربلای خان طومان سوریه امروز در زادگاهشان تشییع و به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما