کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادگار دوران دفاع مقدس:

خدامحوری شهید "علی عابدینی" سبب عزت‌مندی شد

24 مهر 1399 ساعت 6:30

یادگار دوران دفاع مقدس گفت: شهید عابدینی به گفته خانواده و دوستان به‌دنبال گمنامی بود اما خداوند او را پیش یک ملت عزیز کرد و یک شهر او را صدا میزنند.


به گزارش بلاغ، حسین کاجی در مراسم شب وداع با پیکر مطهر شهید علی عابدینی اظهارکرد: امشب شهید عابدینی پس از مدت‌ها مردم را به دور هم جمع کرده و در واقع امشب را می‌توان شب بیعت با شهید نام نهاد.

وی با اشاره به اینکه پیام شهید علی عابدینی این است که انقلاب حرکتی به سمت پیشرفت دارد، خاطرنشان کرد: درحالی که دشمنان در جنگ هشت ساله به‌دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی بودند اما پس از 40 سال نه تنها انقلاب صدمه ندید بلکه دو هزار کیلومتر آنطرف مرز ایران، شهید تقدیم اهل بیت می‌کنیم.

یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه اهل بیت از شهدا میزبانی می‌کنند تصریح کرد: شهید عابدینی مجاهدی خدامحور و خدابین بود که از مردم انتظار دارد همگان خدایی باشند.

کاجی یادآورشد: شهید عابدینی به گفته خانواده و دوستان به‌دنبال گمنامی بود اما خداوند او را پیش یک ملت عزیز کرد و یک شهر او را صدا میزنند.

وی با اشاره به اینکه شهید علی عابدینی دنبال جذب جوانان فریدونکنار برای انقلاب اسلامی است گفت: شهدا پیک امام زمان(عج) هستند که ماموریت همیشگی دارند.

یادگار دفاع مقدس افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با جدیت دنبال پیدا کردن پیکرهای شهدای خان‌طومان بود و به مسئولان مربوطه گفته بودند که دستتان را برای پیدا کردن این شهیدان میبوسم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 439429

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/439429/خدامحوری-شهید-علی-عابدینی-سبب-عزت-مندی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com