امشب با حضور باشکوه مردم انجام شد؛

وداع جانانه با شهدای خان‌طومان در شهرهای مازندران

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
کد مطلب : ۴۳۹۴۲۵
مردمان شهید پرور شهرهای ساری، قائم‌شهر، فریدونکنار، بابل و آمل امشب میزبان پنج آلاله سرخ زینبی بوده اند.
۰
plusresetminus
وداع جانانه با شهدای خان‌طومان در شهرهای مازندران
به گزارش بلاغ، استان مازندران این روز‌ها با حضور ۵ شهید مدافع حرم، بار دیگر رنگ و بوی عاشورایی گرفت و مردم همیشه در صحنه استان، همچون دوران دفاع مقدس با مشایعت فرزندان دلیر این مرز و بوم، رسم قدر شناسی را به جای می‌آورند.
 
مراسم وداع با پیکرهای مطهر پنج شهید مدافع حرم مازندران امشب با حضور پرشور مردم همیشه در شهرهای ساری، قائم‌شهر، فریدونکنار، بابل و آمل برگزار شد.

وداع با پیکر شهیدان والامقام محمد بلباسی، حسن رجایی‌فر، رضا حاجی‌زاده، علی عابدینی و محمود رادمهر پس از حدود ۵ سال دوری از وطن با حضور امت شهیدپرور مازندران و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.


 
مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور دیار علویان بار دیگر در این مراسم وداع ضمن تسلیت و تبریک و دلداری به خانواده شهدای مدافع حرم خان‌طومان، حضوری پرشور و دیدنی داشتند.


 
پیکر مطهر این شهدا که پس از طواف در حرم رضوی به استان مازندران منتقل شده بود، مراسم وداع این پنج شهدی عزیز شب گذشته در بوستان ولایت ساری برگزار شد و صبح امروز نیز مراسم وداع در لشکر عملیاتی 25 کربلا با حضور همرزمان و خانواده‌های این شهدا برگزار شد.


 
صبح فردا پنجشنبه ۲۴ مهر و در آستانه سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، پیکر‌های شهیدان والامقام محمودرادمهر در ساری، محمد بلباسی در قائم شهر، حسن رجایی‌فر در بابل، رضا حاجی زاده در آمل و علی عابدینی در فریدونکنار به صورت خودرویی تشییع می‌شود.


 
پیکر پاک و مطهر ۵ شهید مدافع حرم از استان مازندران به همراه سه شهید دیگر در عملیات جستجو در منطقه خان طومان سوریه، پس از پنج سال شناسایی و به وطن منتقل شدند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴