بازی با جان مردم به چه قیمتی؟

آقای رئیس جمهور! مازندران از قلم افتاد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
کد مطلب : ۴۳۹۴۲۱
در حالی هیولای کرونا هر روز در استان مازندران، فربه و فربه‌تر می‌شود که تنها پروتکل‌های ستاد ملی کرونا برای مازندران، روی کاغذ است و به عمل که می‌رسد مازندران به دلیل نزدیکی به پایتخت و بر هم نخوردن بساط جوج و کباب خوش‌نشین‌ها از قلم می‌افتد.
۰
plusresetminus
آقای رئیس جمهور! مازندران از قلم افتاد
به گزارش بلاغ، در حالی امروز، وهاب‌زاده، مشاور وزیر بهداشت از جزییات و آغاز اجرای طرح منع و شد در استان‌های پر تردد در ایام تعطیلات پیش رو خبر داد که با وجود قرار داشتن نام مازندران در لیست استان‌های با وضعیت قرمز، اما همچنان مازندران قربانی خوش‌نشین‌های پایتخت می‌شود.

در حالی هیولای کرونا هر روز در استان مازندران، فربه و فربه‌تر می‌شود که تنها پروتکل‌های ستاد ملی کرونا برای مازندران، روی کاغذ است و به عمل که می‌رسد مازندران  به دلیل نزدیکی به پایتخت و بر هم نخوردن بساط جوج و کباب خوش نشین‌ها از قلم می‌افتد.

هر چند بنا بر اعلام وزارت بهداشت، طرح منع رفت و آمد از ساعت 24 امشب چهارشنبه تا ظهر روز یکشنبه اجرا خواهد شد و احتمال تسری محدودیت‌ها به استان‌های دیگر با توجه به شرایط بیماری در کشور نیز وجود دارد، اما تا این لحظه، نامی از مازندران در لیست استان‌های ممنوع‌السفر دیده نمی‌شود.

بنا به گفته سخنگوی وزارت بهداشت؛ با پیشنهاد وزیر بهداشت و موافقت و ابلاغ رئیس جمهور، ممنوعیت هر نوع سفر از مبدا و یا به مقصد شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد و ارومیه از ساعت ۲۴ امشب اعمال خواهد شد.

گفتنی است سفر از این شهرها یا به این شهرها تا ظهر یکشنبه هفته‌ آینده ممنوع خواهد بود و این در حالی است که محدودیت ارتباطی مربوط به مسافرت‌های درون‌شهری نیست و اعمال محدودیت قانونی فقط مربوط به سفرهای بین شهری از مبدا یا مقصد این شهرها است.

بنا بر اعلام جزییات منتشر شده از طرح منع آمدوشد، فقط خودروهای سواری با پلاک هر شهر اجازه ورود به همان شهر را دارند و این خودروها مجاز به خروج از شهر نیستند.

گفتنی است در این طرح بنا است خودروهایی که با پلاک شهر دیگر قصد ورود به 4 شهر اعلام شده را دارند، فقط با ارائه کارت ملی و احراز سکونت اجازه ورود بگیرند.

آقای رئیس جمهور! مازندران از قلم افتاد؛ لطفا با جان مردم، بازی نکنید...

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰