کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از شام بلا شهید آوردند؛

پایان 4 سال و 5 ماه و 5 روز انتظار

22 مهر 1399 ساعت 22:31

اینجا مازندران است، دیار علویان، امشب بزمی برپا است برای میزبانی 5 مسافر رشید، انتظار هزارو 615 روز به سر رسید و چشم شهر به جمال ستاره‌ها، روشن شد.


به گزارش بلاغ، مراسم وداع با پنج آلاله خونین خان طومان سوریه امشب در حالی در بوستان ولایت ساری برگزار شد که همه از زن و مرد، نوجوان و جوان، خردسال و پیر به میزبانی آمده بودند.

هر کسی به نیتی آمده بود، یکی برای سلام، دیگری برای خداحافظی، یکی برای عرض ارادت و دیگری برای عرض ندامت...

آمده بودند تا در این شب سیاه، میزبان 5 نور، 5 مهتاب، 5 خورشید باشند و می‌دانند این شهدا، پاسخ این میزبانی را با مهمانی مفصل‌تری خواهند داد.

آن‌ها در دل‌هایشان این تمنا را داشتند تا این شهدا این میزبانی را با میزبانی در تاریکی قبر و روز محشر، پاسخ دهند، آمده بودند تا توسل کنند، آمده بودند تا تجدید پیمان کنند، آمده بودند تا بگویند ولی مطلقه فقیه تنها نیست، آمده بودند تا خوش آمد بگویند، آمده بودند تا به دنیا بگویند مازندران پر از بلباسی است، پر از رادمهر است، پر از رجایی‌فر و عابدینی و حاجی‌زاده‌ها است.

امشب آسمان دیار علویان، روشن‌تر از تمام ایران است، امشب آسمان مازندران، نورانی‌ترین آسمان عالم است، نور باران شده با 5 خورشید...

امشب همه پدر شده‌اند، مادر شده‌اند، دختر شده‌اند، پسر شده‌اند، برادر شده‌اند، خواهر شده‌اند! راستی چقدر گریه‌کن داری شهید...

انتظار 4 ساله و 5 ماهه و 5 روزه تک تک چشم انتظارانتان به سر آمد، چشم مازندرانی‌ها روشن، امشب مهمان داریم، چه مهمانانی، چه میزبانانی...

اینجا ساری است، بوستان ولایت، قلب مازندران، اینجا بیشتر از دیگر نقاط استان، ضربان دارد، صدایش را می‌شنوی!

اینجا، زمین و آسمانش پر از میزبان است، همه آمده‌اند تا بهترین میزبانی را از مهمانان قهرمان‌شان کنند، اینجا بزم عشق برپا است، اینجا میثاق‌نامه با شهدا هم امضا دارد و هم اثر انگشت پایش، اینجا قلب‌ها یکی است، اینجا مازندران است، اینجا هنوز شیران در بیشه دارد، اینجا هنوز جوانانی دارد که گوش به فرمان ولی، منتظر یک اشاره‌اند، اینجا پر از فداییان رهبر است.

ستاره‌ها آمدند، آمدند تا شب ظلمانی 22 مهر را نورانی‌ترین شب سال کنند، آمدند تا راه را گم نکنیم.

اینجا همه دل در گرو یار دارند، امشب بغض مازندران در فراق فرزندانش شکست، امشب آسمان رنگ حزینی دارد، امشب آسمان مازندران صاف است اما از زمین به آسمان باران می‌بارد، امشب نه یک ماه، پنج ماه، آسمان سیاه شب را روشن کرده است.

اینجا تمام ماه‌های سال، اردیبهشت است، اردیبهشت مقاومت اینجا بهار و پاییز نمی‌شناسد، مهمانان اردیبهشتی، به مازندران خوش آمدید...

تنظیم: مجتبی قربانی

انتهای پیام/


کد مطلب: 439406

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/439406/پایان-4-سال-5-ماه-روز-انتظار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com