تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۳۹۳۹۳
مدیر برنامه و بودجه شهرداری سنندج گفت: دومین کتاب آمارنامه سال 98 شهر سنندج تدوین و به زودی منتشر می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازکتایون خراسانزاد در گفت‌وگو با خبرنگار  در سنندج، اظهار کرد: دومین کتاب آمارنامه شهر سنندج  بزودی منتشر خواهد شد.
مدیر برنامه و بودجه شهرداری سنندج عنوان کرد: با توجه به ماهیت فعالیت شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان، جمع‌آوری و ایجاد بانک اطلاعات آماری از اقدامات واحدها و بخش‌های مربوطه در قالب کتاب آمارنامه، علاوه بر ارائه گزارش عملکرد اقدامات انجام شده موجب استفاده بهینه مدیران مجموعه مدیریت شهری در برنامه‌ریزی‌های انجام شده و ایجاد چشم اندازها خواهد شد.
خراسانزاد بیان کرد: سال گذشته نخستین کتاب آمار نامه شامل اطلاعات آماری سال 1397 تمام بخش‌های تابعه این شهرداری اعم از معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و نواحی تابعه منتشر شد.
وی از انتشار دومین کتاب آمارنامه سال 98 شهر سنندج خبر داد و اعلام کرد: آمارنامه سال 98 شهر سنندج برای دومین بار توسط مدیریت برنامه و بودجه و با همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع تهیه و تدوین و بزودی منتشر خواهد شد.
وی افزود: تهیه فایل‌های خام این کتاب از اوایل آذر ماه سال 98 آغاز و در فروردین ماه امسال برای 48 دستگاه، ارگان، سازمان و نهاد استانی و شهرستانی جهت تکمیل فرستاده شد.
خراسانزاد خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین اهداف انتشار این کتاب؛ دسترسی به ابزاری برای ارزیابی عملکرد گذشته و حال، دستیابی به شناختی صحیح از وضعیت کلی و موجود شهر سنندج، تدوین راهنمای آماری محققان، دانشجویان و دانش آموزان در امر پژوهش و تدوین چارچوبی که به اتکای آن بتوان برنامه‌ریزی مناسبی در حوزه‌های مرتبط مدیریت شهری انجام داد.
وی عنوان کرد: چارچوب کلی و الگوی تدوین آمارنامه شهر سنندج؛ سالنامه‌های آماری مرکز آمار ایران است که این مرکز آن را به تفکیک هر استان منتشر نموده؛ این در حالی است که این آمارنامه صرفا آمار و اطلاعات مربوط به شهر را پوشش داده از این رو در برنامه‌ریزی شهری قابل ارجاع خواهد بود.
مدیر برنامه و بودجه شهرداری سنندج تصریح کرد: محتوای آمار نامه شهر سنندج شامل آمار و اطلاعات سه سال 96 تا 98 است.
وی با اشاره به اینکه دومین کتاب آمارنامه سال 98 شهر سنندج شامل 16 فصل است، اظهار داشت: این فصول شامل سرزمین و آب و هوا، جمعیت، مدیریت شهری، نیروی انسانی، کشاورزی و شیلات و جنگلداری، صنعت و معدن، نفت و گاز، آب و برق است.
خراسانزاد گفت: مسکن و ساختمان، بازرگانی و هتلداری، حمل و نقل و انبارداری و ارتباطات، بهزیستی و تامین اجتماعی، امور قضایی، آموزش، بهداشت و درمان، فرهنگ و کتابخانه از دیگر فصول این کتاب به شمار می آید و دارای پیوست جغرافیای تاریخی سنندج است.
وی در نهایت از تمامی ادارات، ارگان‌ها و نهادهای استانی و شهرستانی که در تدوین آمارنامه شهر سنندج همکاری نموده تقدیر و تشکر نموده و با اشاره به عدم همکاری چند اداره در تدوین این آمارنامه؛ ابراز امیدواری نمود که در سال‌های آینده تمام ادارات و نهادهای سطح استان و شهرستان، در ارائه اطلاعات مورد نیاز تدوین آمارنامه همکاری لازم را داشته تا اطلاعات آن در این کتاب منعکس و مورد استفاده قرار گیرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷