کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پویش «لبخند رضایت»در زنجان اجرا می‌شود

22 مهر 1399 ساعت 12:15

مسؤول بسیج فرهنگیان استان زنجان گفت: در ادامه رزمایش کمک مومنانه پویش «لبخند رضایت» در زنجان اجرایی می‌شود.


به گزارش بلاغ به نقل ازیوسف دولتیاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  در زنجان اظهار کرد: کمک‌های مومنانه تبلوری از احسان و نیکی در جامعه است.
مسؤول بسیج فرهنگیان استان زنجان با اشاره به ادامه کمک‌های مومنانه در زنجان عنوان کرد: در ادامه این رزمایش، پویش لبخند رضایت در زنجان اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه این پویش لبخند رضایت همزمان با دهه پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: این پویش به همت بسیج فرهنگیان استان زنجان برگزار می‌شود.
دولتیاری با اشاره به اینکه شیوه‌نامه این طرح به مدیران آموزش و پرورش مناطق ۱۴ گانه و مدارس ارسال شده است، تصریح کرد:در این پویش کمک‌های مومنانه قشر فرهنگی و معلمان جمع‌آوری و طی مراسمی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می‌شود.
مسؤول بسیج فرهنگیان استان زنجان از تلاش دشمن برای ایجاد تغییر در فضای فرهنگی جامعه یاد کرد و افزود: نقش بسیج فرهنگیان و معلمان بسیجی و جهادگر در این ایام در راستای افزایش تاب آوری جامعه، مدیریت بحران کرونا و دفاع و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن مهم است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 439392

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/439392/پویش-لبخند-رضایت-زنجان-اجرا-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com