مدیرعامل باشگاه لوازم خانگی کن گفت: اگر شرایط مهیا باشد برای ادامه ثبت نامه نهایی لیگ تکواندو اقدام می‌کنیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازکیومرث چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار  با اشاره به نگرانی در مورد شرایط و چگونگی برگزاری لیگ برتر تکواندو داریم، اظهار داشت: وقتی از طرف فدراسیون و سازمان لیگ تکواندو به تیم‌های اعلام شد تا برای شرکت در لیگ برتر تکواندو فصل آتی، پیش ثبت نام را انجام دهند. بر همین اساس مسئولان سازمان لیگ برای آغاز مسابقات تاریخی را تعیین می‌کردند، این موضوع برای ما شبهه ایجاد می‌کرد که به چه شکلی این مسابقات برگزار خواهد شد؟ متاسفانه این دغدغه ما، به طور دیگری برداشت شد و به همین دلیل ناچار شدیم نگرانی خود را به رئیس و دبیر فدراسیون تکواندو اعلام کنیم. این دو عزیز بسیار منطقی به موضوع نگاه کردند و شرایط انجام و چگونگی لیگ با مصاحبه دبیر فدراسیون مشخص شد. 
وی افزود: سپس صحبت‌هایی را با اساتید و مربیان داشتیم و به جهت تمکین از نظر فدراسیون تکواندو، پیش ثبت نام را انجام دادیم. ولی باز هم نگرانی ما پا برجاست، چون شرایط اکثریت شهرها و استان‌ها کشورمان بنابر ادعای مسئولان وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا این را نشان می دهد که شرایط اصلا خوب نیست. امروز (سه شنبه 22 مهر ماه) جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص چگونگی برگزاری لیگ برگزار خواهد شد و اگر شرایط مهیا باشد برای ادامه ثبت نامه نهایی اقدام می‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه لوازم خانگی کن درباره اینکه باید مسابقات لیگ در فضای ایمن برگزار شود، یادآور شد: رئیس فدراسیون تکواندو در صحبت‌های خود اذعان کردند که لیگ را برگزار می‌کنیم تا خروجی برای تیم‌های ملی باشد. با توجه به اینکه تمام مسابقات بین‌المللی از جمله تکواندو تا پایان سال 2020 میلادی تعطیل کردند. بر همین اساس هیچ رویدادی در آینده نزدیک نخواهیم داشت که بازیکنان‌مان درگیر مسابقات لیگ بشوند که خروجی‌شان منتهی به تیم ملی شود. به نظرم مصلحت این است که ما هم با پیروی از فدراسیون جهانی تکواندو، مسابقات را تعطیل کنیم. البته باید تمرینات و اردوها برگزار شود و تکواندوکاران در شرایط تمرینی باشند. هر زمانی که شرایط عادی شد، ان‌شاءالله رقابتهای لیگ تکواندو را بدون دغدغه و نگرانی با هدف پشتوانه‌سازی بتوانیم آغاز کنیم. سلامتی بازیکنان از انجام مسابقات خیلی مهمتر است و اگر به یقین برسیم که مسابقات در فضای ایمن، کاملا مناسب و بدون دغدغه برگزار خواهد شد به جهت اینکه در آن شرایط از لحاظ فنی و توانایی بازیکنان‌مان را محک بزنیم قطعا مثل سالهای گذشته با قدرت در لیگ حاضر خواهیم شد.
چگینی در خصوص اینکه هیچ سالی در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب بازیکن نبودیم، تاکید کرد: لوازم خانگی کن باشگاهی ا‌ست که خوشبختانه به اذعان تمامی اهالی تکواندو دنبال سازندگی و معرفی استعدادهای برتر تکواندو به کشور بوده است. اما امسال خیلی‌ها به دنبال این موضوع هستند تا جلوی این رویه را بگیرند. تنها تیمی هستیم که از رده سنی خردسالان  تا بزرگسالان از پرورش یافته‌ها و اندوخته‌های خود استفاده می‌کنیم و همیشه در لیگ تکواندو مدعی هستیم. از سال 91 وارد رشته تکواندو شدیم و از سال 94 به بعد در تمامی رده‌های پایه تکواندو دختر و پسر قهرمان شدیم.
وی ادامه داد: اگر تیمهای دیگر به دنبال اسم‌ها و ستاره‌ها هستند اما برای ما اولویت چیز  دیگریست. بازیکنان توانمند خودمان نشان دادند فراتر از اسم‌ها با تمام وجود زیر نظر کادر فنی بسیار توانا که هر کدام در عرصه بازیکنی و مربیگری تجربه جهانی و المپیک دارند، به بهترین شکل توانسته‌اند کیفیت‌شان را به نمایش بگذارند.
مدیرعامل باشگاه لوازم خانگی کن خاطرنشان ساخت: در حال حاضر پیش ثبت نام تیمهای صورت گرفته است ولی قطعاً 60 درصد از تیمها ثبت نام نهایی را انجام خواهند داد، چون از پس هزینه‌های برنخواهند آمد. یک تیم باید 72 ساعت قبل از مسابقات عوامل و بازیکنان خودشان به داخل قرنطینه ببرند و از تمامی آنها تست پی سی آر گرفته شود. شاید برخی از تیم‌ها که حامی مالی ندارند در این شرایط، نتوانند هزینه‌‌ها را تامین کنند و برای آنها سخت باشد. مطمئن هستم که امکان حضور در لیگ امسال تکواندو بسیار اندک خواهد بود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴