تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۴۳۹۳۷۴
پیکر کارکنان وزارت میراث فرهنگی از مقابل موزه منطقه ای جنوب شرق در زاهدان تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهشان منتقل می شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به‌منظور ابراز همدردی با خانواده این عزیزان از دست رفته، مراسم وداع همراه با قرائت زیارت عاشورا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور همکاران میراث‌فرهنگی استان و جمعی از مردم در محوطه موزه منطقه ای جنوب شرق کشور  برگزار شد.
پیکر کارکنان وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری که بامداد روز گذشته بر اثر سانحه رانندگی در محور نیکشهر به چابهار به دیار باقی شتافتند به زاهدان منتقل و مراسم تشییع آنان در موزه منطقه ای جنوب شرق برگزار شد.

 
 پیکر مرحوم ابوالفضل عبیدی، مرحوم محسن شیخ‌الاسلامی و مرحوم محمدرضا سندگل به تهران منتقل و پیکر مرحوم امین چاجی به زادگاهش خراسان جنوبی منتقل خواهد شد.
بر اساس برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و صحبت‌های اولیه با خانواده‌های این مرحومان، پیکر امین چاجی به خراسان جنوبی، محمدرضا سندگل به استان گلستان، ابوالفضل عبیدی به دامغان منتقل می‌شوند و محسن شیخ‌الاسلامی در بهشت زهرا(س) تهران به خاک سپرده خواهد شد.

 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰