تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۴۳۹۳۶۷
شهید نادر بابایی در وصیت‌نامه خود آورده است: ای امت رشید و دلاور ایران، بدانید ما در کشور صاحب‌الزمان زندگی می‌کنیم پس پشتیبان کشور باشیم و مقابل فعالیت‌های پوچ و بی‌اعتبار منافقین را بگیریم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».
تبرک لحظاتمان با شهیدنادر بابایی:
بسم الله الرحمن الرحیم
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
مپندارید کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده‌اند بلکه آنها زنده‌اند و نزد پروردگارشان پاداش می‌گیرند.
اکنون در میعادگاه عشق، به استقبال شهادت آمده‌ام و در میان این دشت‌های وسیع و آب‌های پرخروش به دنبال کاروان اباعبدالله هستم تا خود را به قافله‌سالار شهیدان آقا امام حسین(ع) برسانم.
سلام و درود به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج) و نائب برحقش امام امت و با سلام و درود گرم و دلپذیر به خدمت رزمندگان اسلام و خانواده محترم شهدا وصیت‌نامه خود را در چند بعد خلاصه می‌کنم.
ابتدا سخنی با مردم کشورم دارم: ای امت رشید و دلاور ایران شما واقعا در کشور صاحب‌الزمان زندگی می‌کنید هر وقت که مسئولان گفتند نیرو احتیاج هست شما با دلی گرم و روئی گشاده به جبهه بیایید چون واجب کفایی است و پشت جبهه را محکم کنید و جلوی فعالیت‌های پوچ و بی‌اعتبار منافقین را بگیرید.
و اما سخنم با منافقین و ضد انقلاب این است که ای بی‌خردان و کوردلان خود را در راه هدفی پوچ و بس ناگوار به کشتن می‌دهید توصیه می‌کنم که خود را  بیش از این در چنگال آهنین و آتشین حزب‌الله نیافکنید زیرا حتما شما را به گورستان تاریخ می‌فرستند، به خود آئید و آینده خود را به خطر نیندازید.
اما سخنم با مردم کشورهای مظلوم و تحت سلطه جهان است که ای مردم کشورهای تحت ستم جهان به خود آئید و با هم وحدت داشته باشید و دست در دست هم بدهید و با توکل به خدای بزرگ و قادر علیه این مستکبران و آدمخواران بشورید و آنها را با ضربه‌ای مهلک و برق آسا به گورستان و زباله‌دان تاریخ بفرستید، با هم مشورت کنید و خودتان تصمیم بگیرید و نگذارید کسی برای شما قانون‌گذاری کند و سعی کنید حکومتی اسلامی و مردمی داشته باشید.
و پدر و مادرم و خانواده عزیز و از جان و دل شیرین‌ترم شما غصه نخورید چون من در راه رضای خدا کشته می‌شوم سلام بر شما باد سلامی گرم و دلپذیر؛ ای پدر عزیزم و ای مادر مهربانم شما افتخار کنید که همچین فرزندی در راه خدا قربانی می‌کنید و در آخر پدر و مادر عزیزم شما به بزرگواری خودتان ما را حلال کنید.
و اما خواهران عزیز و بزرگوارم را دعا و سلام می‌رسانم و امیدوارم که این حقیر را به بزرگواری خودتان حلال کنید و در آخر از تمام آشنایان و دوستان می خواهم که مرا به بزرگواری خود حلال نمایند.
خدایا بار پروردگارا لحظه‌ای ما را به خودمان وامگذار، پروردگارا در ظهور آقا امام زمان تعجیل بفرما. خدایا رزمندگان ما را حضرت کامل عنایت بفرما. بار پروردگارا رهبر ما را تا انقلاب  مهدی نگهدار. الهی ما را جزء شهدای اسلام قرار ده. بارالها مسئولان مخلص مملکت ما را موفق و موید بفرما.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴