تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۳۹۳۶۴
مدیر عامل سازمان آرامستان‌ شهرداری کرمانشاه گفت: درب آرامستان‌های کرمانشاه به دلیل تشدید شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانویه تعطیل است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام احمد شیرین‌سخن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در کرمانشاه، اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا و همچنین دستور اکید دادستان کرمانشاه، به منظور پیشگیری از اپیدمی ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، ورودی آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه (باغ‌فردوس و بهشت زهرا(س)) تا اطلاع ثانوی بسته شده است.
وی ادامه داد: در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا از برگزاری همه مراسمات، سوم، چهلم و سالگرد تا اطلاع ثانوی ممانعت به عمل خواهد آمد و برای حفظ سلامتی جامعه از مراجعه به آرامستان‌ها خودداری کنند.
مدیر عامل سازمان آرامستان‌ شهرداری کرمانشاه از همه همشهریان خواست،که از همراه آوردن خودرو  اکیدا خودداری و  مراسم تدفین و تشییع  اموات خود را با حداقل نفرات و رعایت تمامی  پروتکل‌های بهداشتی (ماسک و دستکش و....) برگزار کنند.
وی عاجزانه از شهروندان تقاضا کرد، که تا قطع زنجیره شیوع ویرس کرونا در خانه بمانند.
گقتنی است، در همین راستا شهرام کرمی دادستانی کرمانشاه، دستور بسته‌شدن درب آرمستان‌های کرمانشاه را صادر کرد.
شهرام کرمی با اشاره به گسترده‌تر شدن شیوع بیماری کرونا در استان، اظهار داشت: متاسفانه باوجود چنین وضعیتی در استان، شاهد شلوغی و تردد بسیار بالای شهروندان در آرمستان‌ها هستیم.
وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه این شرایط می‌تواند افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های این بیماری در استان را به دنبال داشته باشد، براین اساس از روز گذشته (۲۱ مهرماه) درب تمام آرمستان‌های کرمانشاه بسته خواهد بود.
دادستان کرمانشاه تاکید کرد: این دستورالعمل شامل آرمستان‌های همه شهرستان و حتی روستاهای استان هم خواهد بود.
وی اعلام کرد: فرمانداری‌ها و نیروی انتظامی وظیفه حسن نظارت بر اجرای این دستورالعمل را برعهده خواهند داشت و در صورت کوتاهی به عنوان تخطی در مدیریت با  آن‌ها برخورد قطعی انجام می‌گیرد.
کرمی یادآور شد: در صورتی که خانواده‌ای هم برگزاری مراسم تدفین دارند، برگزاری این مراسم تنها باید با حضور ۲ تا چهار نفر از صاحبان مراسم عزا انجام گیرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷