سرمربی تیم ملی جوانان بوکس گفت: با ارزیابی تمامی بوکسورها در مراحل مختلف اردو، نفراتی که در حد تیم ملی بوکس جوانان باشند ترکیب اصلی را تشکیل خواهند داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازرضا مهدی پور در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی بوکس جوانان به میزبانی سنندج اظهار داشت: 20 بوکسور رده سنی جوانان را به اردوی شهرستان سنندج دعوت کردیم و تمرینات در این چند روز را با رعایت نکات و موارد بهداشتی در هوای باز برگزار شده است. این اردو با همت و تلاش هیأت بوکس استان کردستان در شرایط خوب و مناسبی از نظر اسکان، تغذیه و موارد دیگر اردویی برگزار می‌شود.
سرمربی تیم ملی بوکس جوانان در مورد اینکه در هر مرحله از اردوها، مسابقه انتخابی بین اردونشینان خواهیم داشت، عنوان کرد: روز گذشته (دوشنبه 21 مهر ماه) بین 20 نفر اردونشین، بازی انتخابی گذاشتیم. هر بوکسوری که مورد تایید کمیته فنی تیم ملی بوکس باشد در اردو باقی خواهند ماند. پس از حذف 10 نفر در اولین انتخابی، دوباره 10 نفر جایگزین نفرات خط خورده می‌شوند. در نهایت این پروسه ادامه خواهد داشت تا تیم اصلی شناسایی شود. با ارزیابی تمامی بوکسورها در مراحل مختلف اردو، نفراتی که در حد تیم ملی بوکس جوانان باشند ترکیب اصلی را تشکیل خواهند داد.
وی افزود: اولویت کادر فنی تیم ملی، برگزاری رقابتهای انتخابی است. زمانی که در این شرایط نمی‌توانیم مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم، انتخابی درون اردویی، جایگزین مسابقات کشوری می‌شود. 
مهدی‌پور درباره حضور ملی‌پوشان رده سنی نوجوانان و جوانان در این مرحله از اردو هم گفت: 20 ملی‌پوش سالهای قبل در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در مسابقات آسیایی شرکت کرده بودند، به تیم ملی جوانان دعوت شدند. یک سری از ملی‌پوشان رده سنی جوانان، هنوز یک سال دیگر فرصت دارند تا به رقابتهای بین‌المللی اعزام شوند که در اردو حضور پیدا کردند. همچنین نفراتی هم در استان‌های مختلف هستند که مدعی حضور در اردوی تیم ملی هستند، آنها را به اردو دعوت خواهیم کرد تا شایستگی خود را در قالب مسابقه درون اردویی به کادر فنی ثابت کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰