تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۳۹۳۵۸
مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 13 هزار و 58 نفر در 6 ماه گذشته به انتقال خون استان مراجعه کردند، گفت: گروه‌های خونی منفی به خصوص Bمنفی بیشترین نیاز را به خون اهدایی دارند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحسین هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرکرد، با اشاره به آمار 6 ماه گذشته در اداره کل انتقال خون چهارمحال و بختیاری گفت: در 6 ماه اول سال 99 تعداد مراجعین به انتقال خون استان 13 هزار و 58 نفر بوده که از 9 هزار و 614 نفر آن‌ها خون‌گیری شد و 379 نفر خانم بودند.
مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 216 نفر برای اولین‌بار جهت اهدای خون مراجعه کردند، ادامه داد: پنج هزار و 755 نفر به صورت مستمر به این مرکز مراجعه کرده و اهدای خون انجام دادند.
هاشمی در خصوص اینکه بیشتر به چه گروه‌های خونی در استان نیاز است، تصریح کرد: گروه‌های خونی منفی به خصوص Bمنفی بیشترین نیاز را به خون اهدایی دارند زیرا بیماران تالاسمی با این گروه خونی در استان زیاد هستند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴