تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۳۹۳۵۷
رئیس شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: اگر شفافیت آرا در مجلس به نتیجه نرسد ممکن است برخی نمایندگان سر از نهادهای دولتی دربیاورند و یا برجامی دیگر تصویب شود بدون آنکه مشخص شود چه چهره‌هایی در پس تصویب آن قرار دارند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمهدی وکیل‌پور رئیس شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در گفت وگو با خبرنگار  با اشاره طرح ارائه شده شفافیت آراء در مجلس یازدهم گفت: یکی از تأکیدات اصلی در مجلس یازدهم موضوع شفافیت آراء نمایندگان می‌باشد، نمایندگان محترم مجلس باید بدانند که این موضوع به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.
وی در ادامه یادآور شد: به گفته رئیس کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس کلیات طرح شفافیت آرای در مردادماه سال جاری در این کمیسیون به تصویب رسیده است، ولی تاکنون هیچ اثری از آن در آرای نمایندگان مشاهده نشده است.
وکیل‌پور با اشاره به نقش رسانه در شفافیت آراء اظهار داشت: متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی نمایندگان از اهداف مجلس یازدهم مثل شفافیت آراء فاصله گرفته‌اند و اینجاست که رسانه‌ها بایستی پیگیری این طرح را که به یک مطالبه عمومی مبدل شده است را دنبال کنند و از یکایک نمایندگان بخواهد تا آراء خود را در خصوص برخی موضوعات مثل: اعتبارنامه آقای تاجگردون، رای اعتماد به وزرای پیشنهادی وزارت صمت اعلام کنند.
رئیس شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی تاکید کرد: در صورتی‌که شفافیت آراء در مجلس یازدهم به نتیجه نرسد در آینده‌ای نه چندان دور قطعاً شاهد آن خواهیم بود که برخی از نمایندگان فعلی مانند خیلی از نمایندگان مجلس دهم سر از وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مهم دولتی دربیاورند و یا اینکه برجامی دیگر در مجلس تصویب شود که معلوم نیست چه چهره‌هایی در پس تصویب آن قرار دارند و در حال حاضر «فریاد سر می‌دهند که خدا لعنت کند کسی را که به برجام رای داد» و در آخر می توان این نتیجه را گرفت که تصویب برجام، حاصل عدم شفافیت آراء می باشد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰