تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۳۹۳۴۸
معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: این کانون‌ها با مشارکت برنامه سمت و موسسه حضرت خدیجه(س)، پویشی را برای تهیه و توزیع گوشت میان نیازمندان اجرایی کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسعید سعادتی معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  اظهارداشت: این کانون‌ها با مشارکت برنامه سمت خدا شبکه سوم سیما و موسسه حضرت خدیجه(س)، پویشی را برای تهیه و توزیع گوشت میان نیازمندان اجرایی کردند.
وی با اشاره به اینکه در این پویش بناست به هرخانواده بسته گوشت ۱/۵ کیلوگرمی توزیع شود، تصریح کرد: به هراستان میانگین ۱۵۰۰ بسته گوشت خواهد رسید که با همت اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و با حضور امام جمعه و استانداران میان نیازمندان شناسایی شده، توزیع می‌شود.
سعادتی گفت: این طرح در دهه پایانی ماه صفر و مناسبت‌هایی همچون وفات حضرت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن(ع) و شهادت امام رضا(ع) و بنا به توصیه‌های مقام معظم رهبری در زمینه کمک‌های مومنانه باتوجه به شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی برنامه‌ریزی شده است که برای اجرای آن مردم، نمازگزاران مساجد و خیرین کمک‌رسان کردند و الحمدلله در مجموع ۵۰ هزار بسته گوشت تهیه و میان نیازمندان توزیع خواهد شد.
معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور ادامه داد: شناسایی نیازمندان در استان‌ها توسط اعضای کانون‌های مساجد صورت گرفته است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴