کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پردیس سینمایی شیروان ۱۸۰ روزه ساخته می‌شود

22 مهر 1399 ساعت 12:20

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفـت: برای ساخت پروژه پردیس سینمایی امید شیروان تابلو روزشمار ۱۸۰ روزه نصب شد و بر همین اساس نیز پروژه در حال اجرا است.


به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، ابراهیم عباسپور با اشاره به تأکید استاندار خراسان شمالی در آیین کلنگ زنی پردیس سینمایی شیروان بر تسریع در ساخت این پروژه به مدت ۱۸۰ روز (شش ماهه) اظهار کرد: بر این اساس تابلو روزشمار برای این پروژه نصب و طبق آن عملیات ساخت پروژه آغاز و به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان اظهار کرد: پردیس سینمایی امید با زیربنای ۷۰۰ مترمربع و ۹۵۰ مترمربع زمین با سه سالن و ظرفیت ۳۰۰ صندلی اجرا می‌شود.
لازم به ذکر است عملیات اجرایی ساخت نخستین پردیس سینمایی استان، روز جمعه یازدهم مهرماه با حضور استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در شیروان آغاز شد.
تفاهم‌نامه مشترک سازمان سینمایی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با شهرداری شیروان در مورخه ۱۷ دی‌ماه سال ۹۸ منعقد شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 439340

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/439340/پردیس-سینمایی-شیروان-۱۸۰-روزه-ساخته-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com