کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

35 درصد واحدهای صنفی لرستان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند

22 مهر 1399 ساعت 11:40

رئیس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته پروتکل‌های بهداشتی در 70 درصد ادارات دولتی رعایت می‌شود، و میزان رعایت این پروتکل‌ها در واحدهای صنفی استان 65 درصد است همچنین تا به امروز چهار هزار و 53 واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتب پلمب شده است.


به گزارش بلاغ به نقل ازستایش دریکوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در خرم‌آباد، اظهار داشت: پس از شیوه ویروس کرونا در شکور تمام مراکز تهیه و توزیع غذا، اماکن عمومی، ادارات، بانک‌ها و موسسات دولتی و غیر دولتی را از نظر رعایت بهداشت کنترل می‌کنیم.
وی با بیان اینکه تا به امروز 179 هزار و 859 مورد بازرس در سطح استان انجام شده است، افزود: بخشی از این بازرسی‌ها با همکاری سازمان صمت و تعزیرات حکومتی انجام شده است.
رئیس گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت لرستان بیان کرد: بر اساس این بازرسی‌ها تا به امروز چهار هزار و 53 مورد پلمب صورت گرفته که از این تعداد یک هزار و 874 واحد توسط ماموران مرکز بهداشت انجام شده است.
دریکوند با اشاره به اینکه بر اساس بررسی‌های صورت گرفته پروتکل‌های بهداشتی در 70 درصد ادارات دولتی رعایت می‌شود، تصریح کرد: میزان رعایت این پروتکل‌ها در واحدهای صنفی استان 65 درصد است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 439336

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/439336/35-درصد-واحدهای-صنفی-لرستان-پروتکل-های-بهداشتی-رعایت-نمی-کنند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com