کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توزیع ۲۸ هزار بسته معیشتی توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی استان تهران

22 مهر 1399 ساعت 11:20

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان تهران از توزیع بیش از ۲۸ هزار بسته معیشتی و ۶۰ میلیارد ریال کمک نقدی توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی استان از ابتدای اجرای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در سطح استان تهران خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل ازهادی حفیظی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهریار، اظهار کرد: امروز در چندمین مرحله رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه را با محوریت معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تحت عنوان پویش لبخند رضایت برگزار می‌شود و برای کاهش آسیب خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا مشارکت مردم از اقشار مختلف وجود دارد.
وی گفت: در همین راستا معلمان و دانش‌آموزان بسیجی در زمینه‌های مختلف از جمله تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی، توزیع لوازم‌التحریر و کمک به کادر درمانی مشارکت کرده‌اند و امروز بیش از ۲۸ هزار بسته معیشتی توسط معلمان و دانش‌آموزان بسیجی استان تهران تهیه و توزیع شده است.
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران بیان کرد: در کنار این تا امروز بیش از ۶ میلیارد تومان کمک نقدی نیز در میان خانواده‌های نیازمند استان تهران توزیع شده است.
حفیظی تصریح کرد: در خصوص شناسایی خانواده‌های نیازمند از طریق شبکه مدیران مدارس و فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی صورت پذیرفته است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 439334

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/439334/توزیع-۲۸-هزار-بسته-معیشتی-توسط-فرهنگیان-دانش-آموزان-بسیجی-استان-تهران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com