تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۳۹۳۳۱
در حالیکه نخست وزیر انگلیس طرحی جدید برای مقابله با همه گیری کرونا ارائه کرده، نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد شهروندان انگلیسی اعتقادی به برنامه وی در این زمینه ندارند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ در حالی که «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس از برنامه‌‌ای  برای مهار کرونا خبر داده، تازه ترین نظرسنجی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که شهروندان انگلیسی اعتقادی به برنامه‌های دولت انگلیس برای مهار کرونا ندارند.
بر اساس تازه ترین نظرسنجی که در انگلیس انجام و نتایج آن دوشنبه شب به وقت تهران منتشر شد ۶۴ درصد بر این باورند که دولت انگلیس برنامه مدونی برای مواجهه با همه گیری کرونا ندارد.
در این بین، ۳۷ تا ۴۵ درصد هوداران حزب محافظه کار انگلیس نیز بر این باورند که دولت بوریس جانسون برنامه‌‌ای برای مقابله با همه گیری کرونا ندارد.
در این نظرسنجی تنها ۲۰ درصد معتقد بودند که دولت جانسون راهکارهای مشخصی در این زمینه دارد.
به نوشته وبگاه «ولز آنلاین» بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه طرح جدیدی را برای مبارزه با ویروس کرونا ارائه کرد این طرح وضعیت شیوع کرونا در بخش‌های مختلف انگلیس را در سطح معمولی تا هشدار طبقه بندی کرده است.  نخست وزیر انگلیس در نشست خبری در این زمینه  گفت هیچ مکان عمومی بسته نخواهد شد. و سطح جدید هشدار کووید 19 در حال معرفی است
جانسون گفت: «سه سطح هشدار کووید ساده، استاندارد و در بعضی مناطق سختگیرانه در انگلیس را ارائه می‌کنیم.»
نخست وزیر انگلیس در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد که هیچ مکانی به طور نامحدود تعطیل نخواهد شد. بوریس جانسون  از جمله افرادی بود که چندی قبل به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شد و چند روزی را تحت مراقبت شدید سپری کرد. (جزئیات بیشتر)
«مارک وول‌هاوس» مشاور ارشد دولت بریتانیاروز یکشنبه نسبت به آغاز احتمالی موج سوم کرونا در کشورش هشدار داد. وول‌هاوس در مصاحبه‌ با شبکه خبری «بی‌بی‌سی» با اعلام این خبر گفت محدودیت‌های کرونایی دولت نباید به عنوان راه‌حل بلند مدت برای حل این بحران در نظر گرفته شود.  وی در این خصوص گفت: «تمام محدودیت‌هایی که تاکنون اعمال شده‌اند تنها این مشکل را به تعویق انداختند... این محدودیت‌ها مشکل را در بلند مدت حل نمی‌کنند و این ویروس را از بین نمی‌برند.» 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴