کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز بکار شیفت شب خبازی‌ها در سقز/بازگشت نسبی آرامش در جامعه

22 مهر 1399 ساعت 10:00

پس از چند روز چالش کمبود نان در سقز، شیفت عصر و شب خبازی‌ها در سقز آغاز بکار کرد تا آرامش نسبی به جامعه بازگردد.


به گزارش بلاغ به نقل ازبهزاد رحیمی نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار و تنی چند از مسوولان به منظور بررسی قیمت اجناس و دادوستد، ضمن بازدید از بازار سقز، از نزدیک با اصناف و بازاریان دیدار کردند.
وی در این بازدید با اشاره به اینکه قیمت اجناس به شیوه‌ای باورنکردنی افزایش یافته و هر روز هم به قیمت‌ها افزوده می‌شود، از بازاریان خواست در این روزهای کرونایی و اقتصادی که معیشت مردم مطلوب نیست، از افزایش قیمت‌ها خارج از عرف خوداری کنند.
رحیمی ادامه داد: امروز شاهد سخت‌ترین تحریم ملت ایران توسط دشمنان هستیم و باید همه دست در دست هم برای رونق اقتصادی و فایق آمدن بر تحریم‌ها همکاری کنیم.
گرانی و رکود، اعطای تسهیلات کم‌بهره به بازاریان، ضرورت تسریع در احیای بافت تاریخی بازار و بازسازی بازار قزاق خانه و نظارت بیشتر بر اقلام اساسی و نانوایی‌ها از جمله مواردی بود که بازاریان پیرامون آن با کریمیان، نماینده عالی دولت در شهرستان سقز و رحیمی وکیل مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتند.
در این بازدید، روسای اتاق اصناف و صنعت، معدن و تجارت هم حضور داشتند.
آغاز به کار نانوایی‌ها در نوبت شب در سقز
نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار سقز شبانه از تعدادی نانوایی بازدید کردند.
بهزاد رحیمی، نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای مردم در راستای تهیه نان، خواستار نظارت بیشتر صمت، اصناف و اتحادیه خبازان بر کار نانوایی‌ها شد.
وی با بیان اینکه در توزیع آرد در شهرستان مشکلی وجود ندارد، بر نظارت بر کار نانوایی‌ها توسط مسئولان شهرستان تاکید کرد و از مردم هم خواست به اندازه نیاز نان خریداری کنند.
نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از فرماندار و رئیس اداره صمت سقز، برای مدیریت بازگرداندن آرامش در خصوص نان شهروندان، به مردم اطمینان داد به زودی نان همچون گذشته در سطح شهرستان توزیع خواهد شد و مردم نگران این موضوع نباشند.
کامیل کریمیان، فرماندار سقز هم در این بازدیدها اظهار داشت: در راستای دسترسی آسان و بهتر مردم، غیر از سهمیه‌های قبلی اختصاص یافته به نانوایی‌ها، سهمیه‌های تعدادی از خبازی‌ها افزایش خواهد یافت.
میرزایی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز هم گفت: آغاز به کار شبانه نانوایی‌ها از امشب کلید خورده و از فردا این تعداد به ۲۰ نانوایی افزایش می‌یابد.
در این بازدید که در محله‌های بهارستان و چند منطقه دیگر انجام شد، رئیس اتحادیه خبازان هم حضور داشت.
شهروندان در این بازدیدها بر نظارت بیشتر بازرسان اصناف و صمت و در اختیار قرار دادن سهمیه بیشتر آرد به نانوایی‌های محلات پرجمعیت شدند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 439326

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/439326/آغاز-بکار-شیفت-شب-خبازی-ها-سقز-بازگشت-نسبی-آرامش-جامعه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com