تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۴۳۹۳۱۶
بمناسبت ورود پیکر مطهر هشت نفر از شهدای مدافع حرم تازه تفحص شده به مشهد و طواف در حریم رضوی ، مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی و رئیس جامعه جهادگران استان پیامی را صادر نمود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازبمناسبت ورود پیکر مطهر هشت نفر از شهدای مدافع حرم تازه تفحص شده به مشهد و طواف در حریم رضوی ، مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی و  رئیس جامعه جهادگران استان پیامی را صادر نمود.
متن پیام بدین شرح است :

بسم رب الشهداء و الصدیقین

و باز قصه کربلا تکرار می شود و حدیث کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا متجلی شده است
تکرار روضه گودال و قتلگاه و عشق بازی یاران حسین بن علی علیه السلام در مسابقه جهاد در راه خدا ، السابقون السابقون ....
این مکتب عشق و عقل است که مجاهد را به میانه سیلاب می کشاند تا سدی باشد برای دفاع از مردمانش
این را آنان که فرهنگ جهاد را درک کرده اند خوب می فهمند و هرکس نفهمید به حکم قرآن صم بکم عمی فهم لا یعقلون است.
شهدا در زمان حیاتشان معبر گشایی می کنند و بعد از شهادت با خون خویش چراغ راهند و چه به موقع می آیند و چقدر حضورشان در این ایام معنادار است و آرامش بخش و اما اربعین امسال معجزه ای میخواست تا آراممان کند وقتی راه رفتن به دیدار شهدا به جبر ابتلای بیماری بسته شد.
آری امسال نشد اربعین زائر باشیم و خدا به کدام دل شکسته ای رحم کرد که اعجازش را اینگونه نشانمان داد؟
شاید مزد ارادت مردمان حق شناسمان در میزبانی از حاج قاسم شهیدمان را گرفتیم که اینبار شهدا زائر شدند و به دیدارمان آمدند تا اربعین بعد از سلیمانی متفاوت باشد.
صدای پای قافله ای آمد و هشت نفر از سپاه کربلای حسین بن علی علیه السلام به زیارت هشتمین امام شیعیان جهان نائل شدند و راه ما را برای زیارتشان کوتاه و حسرتمان را ، به اشک زیارتشان تبدیل نمودند
خوش آمدید مدافعانی که عاشقانه سرودید : این که غم نیست تنم غرق جراحت باشد حرم حضرت زینب به سلامت باشد
و خوش آمدی محمد بلباسی که روزی با پوشیدن لباس خدمت ، محرومین را یاری کردی و روزی در قامت پاسداری از حریم آل الله لباس رزم پوشیدی و مدافع حرم حضرت زینب شدی و امروز که با پیکر قطعه قطعه شده ات به زیارت امام رئوف آمدی به نیابت از تمام جهادگران خراسانی با تو تجدید میثاق می کنیم و بر این عهد استوار می مانیم که تا آخرین نفس راهت را در دفاع از اسلام و خدمت به محرومین ادامه خواهیم داد.

محمد روحانی مسئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی خراسان رضوی





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما