سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از به‌کارگیری اعضای ستاد انتخاباتی حسن روحانی در هیئت‌مدیره شرکت‌های زیرمجموعه شستا خبر داد.
۰
plusresetminus
سخنگوی کمیسیون اصل نود: اعضای ستاد انتخاباتی روحانی در زیرمجموعه‌های شستا بکارگیری شده‌اند
به گزارش بلاغ، علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص به‌کارگیری اعضای ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور در هیئت‌مدیره شرکت‌های زیرمجموعه شستا، گفت: در حالی که کشور در شرایط اقتصادی سختی به سر می‌برد؛ در ایامی‌که بیماری کرونا به بسیاری از شغل‌ها آسیب وارد کرده و باعث تعطیلی مشاغل و بیکاری افراد زیادی شده است، مدارکی به دست بنده رسیده که نشان می‌دهد شماری از اعضای ستاد انتخاباتی آقای حسن روحانی با دستور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرکت‌های زیرمجموعه شستا به‌کارگیری شده‌اند، این در حالی است که آمارها نشان می‌دهد حدود ۳۰ درصد از جوانان کشور بیکار هستند که بسیاری از این جوانان تحصیلکرده و متخصص، می‌توانستند واجد شرایط جذب در برخی شرکت‌های دولتی باشند.

 عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل نود قانون اساسی در ادامه گفت: با توجه به اینکه به‌کارگیری افراد در مشاغل تخصصی و مدیریتی، نیازمند داشتن تخصص، تجربه و سوابق شغلی موثر و مرتبط می‌باشد سؤال بنده از وزیر محترم تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی این است که اعضای کمیته جوانان و دانشجویان ستادهای انتخاباتی جناب آقای روحانی با کدام سابقه موثر شغلی، برای جذب در مشاغل کلیدی و هیئت‌مدیره بزرگ‌ترین و مهم‌ترین هلدینگ‌ها و شرکت‌های اقتصادی و تولیدی کشور (زیرمجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی) معرفی شده‌اند؟ آقای شریعتمداری که مدعی شفافیت در وزارتخانه تحت امرشان و به‌خصوص شرکت‌های شستا هستند آیا حاضر به شفاف‌سازی درخصوص جذب بدون ضابطه این افراد نیز هستند؟ آیا چنین امکانی برای سایر جوانان کشور هم فراهم می‌باشد؟ آیا این مصداق اتمّ بی‌عدالتی و تخلف آشکار مدیریتی نیست؟

این نماینده مجلس افزود: آقای شریعتمداری به‌عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی؛ که متولی‌‌ اشتغال در کشور است چه پاسخی به خیل جوانان بیکار در کشور خواهد داشت و این اقدام خود را چگونه توجیه می‌کند؟ در چنین شرایطی که مسائل اقتصادی اولویت اول کشور است و اقشار مختلف مردم با مشکلات عدیده معیشتی و بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند و هر روز هم این فشار در حال افزایش است و مردم زیر فشار اقتصادی در حال له شدن هستند، با پشتوانه کدام تصمیم کارشناسی ‌شده در سال پایانی دولت اقدام به معرفی جوانان عضو ستاد انتخاباتی آقای روحانی جهت عضویت در هیئت‌مدیره شرکت‌های بزرگ اقتصادی کرده‌اید؟ به استناد لیست‌ها و مدارک موجود این افراد با امضای جناب محمد کبیری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شستا معرفی شده‌اند، درخواست بنده از وزیر محترم این است که درخصوص به‌کارگیری این افراد در چنین پست‌های مهمی ‌‌شفاف‌سازی صورت گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴