تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۳۹۲۹۷
شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر از نحوه به شهادت رسیدنش می‌گوید.
۰
plusresetminus
کلیپی منتشر نشده از شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر
به گزارش بلاغ، شهیدان جانفشانی‌ها کردند تا ما مصباح‌الهدی را با دقت ببینیم، در نبرد یک ماهه مدافعان حرم وحریم اهل بیت (ع) در جبهه خان طومان ۹۵، بیشترین تلفات و خسارات به دشمنان وارد شد تا بار دیگر بر علیه اسلام ناب محمدی (ص) رجزخوانی نکنند. 

پس از حدود 5 سال فراق و دوری از پیکرهای به‌جا مانده در کربلای خان طومان، ابدان مطهر 8 شهید رجعت کردند تا دل‌های ما را صفا و جلا دهند. 

شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر در چهارم تیر ماه ۱۳۵۴ در یکی از روستاهای خوش آب و هوای کامی‌کلا از توابع بندپی‌غربی، شهر خشرودپی از شهرستان بابل متولد شد.

رجایی فر در امتداد خدمت مقدس سربازی، به سربازی دائمی نظام در آمد و در سال ۱۳۸۷ به عضویت پاسداری در سپاه درآمد، برای ارشد ثبت‌نام و در سال‌های ۹۲ تا ۹۳ در رشته مدیریت استراتژیک این رشته را به پایان رساند.

 هر زمان و مکان مأموریتی بود با جان و دل می‌پذیرفت و کارش را فقط برای رضای خدا انجام می داد و در دی ماه ۱۳۹۴ بود که برای اولین بار به ماموریت رزمی حقیقی یعنی پیکار با دشمنان زبون و کافران حربی، دشمنان اسلام و به‌خصوص شیعه در کشور سوریه رفت. 

پس از ۲۰ روز مبارزه از ناحیه کتف مجروح شد و برای معالجه و درمان به ایران بازگشت، ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ موعد دوم ماموریتش بود، پس از رزم سنگین ۲۲ روزه در مناطق عملیاتی حلب، خان‌طومان و دیگر مناطق عملیاتی سوریه مشغول رزم بود که در روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت در عملیات ناجوانمردانه دشمن کافر، به همراه ۱۴ لاله خونین بال استان همیشه لاله خیز مازندران در منطقه خان طومان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حال که بیش از چهار سال از خداحافظی این شهید با سه فرزندش می‌گذرد، خبر پیدا شدن پیکرش آخرین خبر از پدر است که به دست‌شان رسید.

در این فیلم شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر  از نحوه به شهادت رسیدنش می‌گوید.

دانلود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴