کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرزهای کرمانشاه با تجهیزات اپتیکی پایش می‌شود/ جلوگیری از قاچاق ۲۳۵ رأس دام به خارج از کشور

21 مهر 1399 ساعت 15:50

جانشین فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه از مهار و توقیف 235 رأس احشام سبک و سنگین طی 48 ساعت گذشته در نوار مرزی این استان خبرداد.


به گزارش بلاغ به نقل ازسرهنگ امیرهوشنگ نظری در جمع اصحاب رسانه از مهار ۲۳۵ رأس احشام قاچاق توسط مرزداران استان کرمانشاه خبر داد.
وی اظهار داشت: در راستای انسداد کامل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج احشام قاچاق، مرزداران هنگ مرزی پاوه و ثلاث باباجانی با اجرای گشت و کمین هدفمند در نوار مرزی و استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی حین پایش حوزه استحفاظی متوجه حضور قاچاقچیان در نوار مرزی شدند.
جانشین فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه افزود: مرزداران توانستند در عملیاتی سریع ۲۳۵ رأس احشام (گوساله، گوسفند و بز) را قبل از خروج از کشور مهار و توقیف کنند.
وی با بیان اینکه تلاش مرزداران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان احشام ادامه دارد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی احشام و کالاهای کشف شده را بیش از ۷ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 439293

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/439293/مرزهای-کرمانشاه-تجهیزات-اپتیکی-پایش-می-شود-جلوگیری-قاچاق-۲۳۵-رأس-دام-خارج-کشور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com