جانشین فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه از مهار و توقیف 235 رأس احشام سبک و سنگین طی 48 ساعت گذشته در نوار مرزی این استان خبرداد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسرهنگ امیرهوشنگ نظری در جمع اصحاب رسانه از مهار ۲۳۵ رأس احشام قاچاق توسط مرزداران استان کرمانشاه خبر داد.
وی اظهار داشت: در راستای انسداد کامل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج احشام قاچاق، مرزداران هنگ مرزی پاوه و ثلاث باباجانی با اجرای گشت و کمین هدفمند در نوار مرزی و استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی حین پایش حوزه استحفاظی متوجه حضور قاچاقچیان در نوار مرزی شدند.
جانشین فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه افزود: مرزداران توانستند در عملیاتی سریع ۲۳۵ رأس احشام (گوساله، گوسفند و بز) را قبل از خروج از کشور مهار و توقیف کنند.
وی با بیان اینکه تلاش مرزداران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان احشام ادامه دارد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی احشام و کالاهای کشف شده را بیش از ۷ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲