تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۴۳۹۲۸۷
در شرایطی که ادعا می شود کرونا چندان تاثیری بر حیوانات ندارد، مرگ نزدیک به ده هزار راسو در ایالات متحده بر اثر ابتلا به کرونا در دو هفته اخیر زنگ خطر را در این کشور به صدا درآورده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسی جی تی ان، بررسی هایی که در زمینه ابتلای حیوانات به کرونا در ایالت یوتای آمریکا انجام شده نشان می دهد حدود ده هزار راسو در این ایالت کرونا گرفته و جان داده اند.
اولین بار در ماه آگوست نشانه هایی از ابتلای تعدادی راسو در آمریکا به کرونا مشاهده شد. در همان زمان تعدادی از کارکنان مزارع پرورش راسو در ایالت یوتا نیز به کرونا مبتلا شدند. به نظر می رسد این حیوانات ویروس کرونا را از انسان دریافت کرده اند. البته این نگرانی وجود دارد که راسوها بتوانند ویروس یادشده را به انسان ها منتقل کنند. اما در این زمینه هنوز شواهد قطعی به دست نیامده است.
پرورش راسو در آمریکا برای بهره برداری از پوست مرغوب این حیوان در صنایع مختلف رواج دارد. مرگ این حیوانات بر اثر ابتلا به کرونا می تواند خسارت سنگینی به صنایع کیف و کفش و تولید البسه لوکس در آمریکا نیز وارد کند.
در حال حاضر وزارت کشاورزی، اداره غذا و دارو و مقامات محلی در ایالت یوتای آمریکا در حال همکاری با یکدیگر هستند تا از راسوهای مزارع آمریکا بهتر حفاظت کرده و جلوی ابتلای آنها را به کرونا بگیرند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰