سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان گفت: سایر تیم ها زودتر از موعد اقدام به جذب بازیکن کردند به همین دلیل چند پله از ما بالاتر هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سازمان لیگ فدراسیون فوتبال روز شنبه در خبری اعلام کرد مسابقات لیگ برتر بانوان به صورت دوره‌ای و در ۲ گروه برگزار خواهد شد اما در خصوص شروع رقابت‌ها و جزئیات برگزاری مسابقات چیزی اعلام نشده است.

معصومه جهانچی سرمربی تیم فوتبال ملوان در گفت‌وگو با فارس در این باره اظهار داشت: فدراسیون و سازمان لیگ فعلاً به ما جزئیاتی نگفته‌اند و این احتمال وجود دارد از اواخر آبان لیگ شروع شود اما با توجه به اینکه کرونا هست رفت و آمد سخت می‌شود بنابراین کاری که سازمان لیگ انجام داده بهترین کار است چون هزینه‌ها هم کاهش می‌یابد. با این شرایط اقتصادی این برنامه از برگزار نشدن لیگ بهتر است.

وی درباره اینکه با این شرایط ممکن است تعداد مبتلایان به کرونا افزایش یابد شما از این موضوع نگران نیستید خاطرنشان کرد: سلامتی بازیکنان برای همه ما مهم است، به همین دلیل ما قبل از شروع تمرینات جدی تست کرونا را انجام خواهیم داد و سعی می‌کنیم پروتکل‌ها رعایت شود. یا باید کلا لیگ را تعطیل کنیم یا اگر برگزار می‌کنیم تمام پروتکل‌ها رعایت شود.

سرمربی ملوان درباره شروع تمرینات تیمش عنوان کرد: من تازه قرارداد بستم. روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تست گذاشتیم تا بازیکنان مستعد اضافه شوند. با چند بازیکن دیگر هم در حال صحبت هستیم که وقتی همه کارها انجام شد اردوها را شروع خواهیم کرد، البته تمریناتم با همین بازیکنانی که هستند در حال برگزاری است اما تمرینات اصلی بعد از تست و جذب بازیکن شروع می‌شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه ملوان سالها جایگاه خوبی در جدول داشته و همیشه جزو یکی از تیم‌های مدعی بوده اما در این چند سال اخیر وضعیت خوبی نداشته، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم ملوان به جایگاه اصلی اش برگردد. چند بازیکن از تیم ما جدا شدند بنابراین باید چند بازیکن اضافه کنیم. همه کادر و بازیکنان در تلاش هستند تا از حیثیت ملوان که همیشه با مربیان خوب کار کرده و به اینجا رسیده، دفاع کنند.

جهانچی ادامه داد: ما جوانگرایی کرده‌ایم و در این فرصت کم نمی‌توان کاری انجام داد. تیم‌های دیگر زودتر از ما اقدام به جذب بازیکن کردند به همین دلیل چند پله جلوتر هستند اما باید بگویم ما هم تلاش می‌کنیم در لیگ تیم دست و پا بسته‌ای نباشیم.

سرمربی ملوان همچنین در مورد وضعیت مالی این تیم گفت: مسئولان باشگاه خودشان درک زیادی دارند. همه می‌دانیم در این شرایط اقتصادی تیمداری سخت است اما نسبت به سالهای گذشته مسئولان امید بیشتری به بازیکنان و کادر دادند.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴