تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۳۹۲۸۰
معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از بهره‌برداری ۲۹ پروژه آموزشی و ورزشی در این استان با ۲۰۲ کلاس درس و ۴۱ هزار مترمربع زیربنا تا پایان امسال خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازامیرحسین قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار  در سمنان اظهار کرد: باید تلاش شود تا مردم به نظام آموزش و پرورش با دیده همراهی، کمک و مشارکت نگاه کنند؛ چراکه آینده ما در آموزش و پرورش شکل می‌گیرد.
او اضافه کرد: ۹۹ پروژه آموزشی و ورزشی در استان سمنان در حال احداث است که ۷۴۶ کلاس درس دارند و ۱۵۳ هزار مترمربع به زیربنای فضاهای آموزشی و ورزشی استان سمنان می‌افزایند.
معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان ادامه داد: ۴۸ پروژه نیمه‌تمام در این حوزه در استان سمنان وجود داشته و مطالعه و طراحی ۵۱ پروژه جدید نیز انجام شده است و در دستور کار قرار دارد.
قزوینیان با بیان اینکه ۵۷ پروژه در دست احداث اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با ۴۷۰ کلاس درس و ۸۷ هزار مترمربع زیربنا جزو پروژه‌های «ملی» است، اضافه کرد: همچنین ۴۰ پروژه «استانی» با ۲۵۸ کلاس درس و ۶۳ هزار مترمربع زیربنا در استان سمنان در دست اجرا قرار دارد.
او بیان کرد: دو پروژه تمام خیری با ۱۸ کلاس درس و سه هزار مترمربع زیربنا نیز در استان سمنان در دست احداث است.
معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با اشاره به تجهیزات موردنیاز مدارس استان سمنان اظهار کرد: در حوزه اختصاص تجهیزات آموزشی و کمک‌آموزشی به مدارس این استان، در سال گذشته اقدامات خوبی انجام شده و شاهد رشد ۱۶۷ درصدی در اختصاص اعتبارات ملی در این حوزه بوده‌ایم.
قزوینیان گفت: همچنین اعتبارات استانی در این بخش هزینه شده است و افزایش رفاه همکاران و دانش‌آموزان در این حوزه در دستور کار جدی قرار دارد.
او با بیان اینکه در سال جاری ۲۹ پروژه با ۲۰۲ کلاس درس و ۴۱ هزار مترمربع زیربنا در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این پروژه‌ها تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شود که در نهایت شاهد رشد ۱۲۰ درصدی در تحویل پروژه‌های در دست احداث به آموزش و پرورش این استان خواهیم بود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲